• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • becciz

Har inte sovit så bra inatt,tankarna har gått runt i huvudet hela natten.
    Jag måste ut idag och hitta kläder tii mina barn.
    och dessutom har min kära blivande man slarvat bort ca 3800 kr, och just nu är det inte så fett ställt med ekonomin.´`:_( Allt ska ju betalas nu

• The Runaway Bride

Stackare!
    Förstår känslan, ligger också vaken emellanåt och har panik över den ena lilla detaljen efter den andra!
    Hoppas du hittar något bra till barnen,

• becciz

Japp,det löser sig alltid.
    Har lite allternativ att undersöka idag.

• Bröllopstokiig

becciz:
    Vet inte var du bor, men jag var på stan i går och letade efter en fluga till min näbb. Kan varmt rekommendera Debenhams i Stockholm på Drottninggatan, de har massor med bröllopskläder till barn. Det var dessutom rea på vissa saker, jag har redan klänning etc till mina näbbar, men kunde inte låta bli att bara stå och titta o ta i alla dessa söta grejor. Väl värt ett besök!

• Nasse7

Jag kämpar fortfarande med mitt underklädesproblem. Jag ringde till bröllopsbutiken och chansade på att de kanske skulle ha underkläder som passade till klänningen, men icke.
    Måste, måste fixa det snart.
    Eftersom jag inte har semester än kan jag inte bara åka iväg och handla heller och på helgerna är man uppbokade med en massa annat. Tusan också! När ska man få tid?? :(

• becciz

Jo, jag tänkte hur ska nigöra på bröllopsdagen och natten innan? ska ni sova hemma och ska ni ses innan kyrkan?
    Jag funderar på att sova hos min syster på kvällen för jag ska göra mig i ordnung där, men sen är det ju bekvämt hemma!
    Men det bygger kanske lite extra spänning om man inte ses förren man är klädda och klara. Vad tycker ni?

• The Runaway Bride

Har också funderat på att typ sova hos föräldrar eller så kvällen innan, men samtidigt känns det bökigt att inte vara hemma. Mest romantiskt är väl att vara från varandra men samtidigt lite extra knöligt att se att man har alla grejor med sig och så...

• becciz

CicciL
    Jag bor i skåne utanför Helsingborg så någon Stockholmsresa blir det inte nu tyvärr. Men känns som det finns mer av allt att få tag på där uppe.
    Nasse7
    Vad har du för underklädesproblem? jag säljer kan kanse ge dig några tips.

• The Runaway Bride

Nasse7: Jag vet inte var du bor, men jag tänkte prova på NK och hoppas att de löser alla mina underklädesproblem...

• Nasse7

becciz:
    får inte tag i några, det är problemet. ;)
    Jag vill ha något bodyliknande som drar in magen lite. Den ska vara heltäckande med axelband. Ingen korsett alltså, men ändå "slimmande". Den ska vara vit eller cremefärgad och helst med strumpeband.
    Några förslag?? Tar tacksamt emot hjälp!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd