• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • eccisen

Vi ska ha ett melodikryss i vårt festprogram!

• fialott

eccisen: hade du beställt en per gäst eller en per varannan då ungefär?

Jag har hittat ett program som man kan göra egna korsord i, jättekul! Det heter Crossword Forge och går att ladda ner från nätet.
    www.solrobots.com/crosswordforge/
    Man lägger in egna frågor och svar och så fixar programmet korsordet själv - hur lätt som helst! Funderar starkt på att ha ett sådant med i festprogrammet med frågor om oss...

• eccisen

per gäst... jag antaog att barnen kommer att ha kul med de som blir över..

Tack för korsordstipset!

• Karin69a

becciz: Var bor du i Skåne?
    Jag bor i Eslöv, här finns en barnklädesaffär som heter Popcorn. De har rätt mycket pojk-finkläder, västset, kostymer. Kanske värt en resa hit?

• becciz

Karin69a
    Jag bor i Helsingborg så det är ju inte så långt. då får jag ta en vända dit.
    Tack för tipset det behövdes!

• eccisen

God morgon till alla! Ytterligare en dag att inspirera varandra eller?

• The Runaway Bride

Ja, och idag ska jag prova klänning!

Köpte skor (och även liten väska) igår så det löste sig ganska lätt. Skorna verkar ganska sköna, men man borde väl gå in dem antar jag?

• becciz

God morgon!

Jag har gått in mina skor i två månader nu,det skulle vara otroligt bra skor somman absolut inte får skoskav av. Men det stämmer inte riktigt inte till mina fötter i alla fall

• eccisen

GAAAH! 1: jag har inte ens hittat skor än för att ha i kyrkan. 2. har dock köpt ett par lågklackade för att ha på festen. Men dom har jag inte ens börjat gå in än...

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd