19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Nasse7
Tack för tipset det var ju otroligt roligt
Det måste vi ha med!
Fick just samtal från sömmerskan som sa att jag kan komma på min sista provning på söndag (hurra!) och att min pappa redan har betalat?!? Snacka om att jag blev snopen..
Jag fick också en pappa överraskning! Han betalar mycket av vårt bröllop och mamma betalar klänningen. Snacka om gulliga föräldrar
Skrattnet.se var ju hur bra som helst! Tack för tipset!
Har precis inhandlat en vit skjorta till min ena brudnäbb, fans bara en kvar, som han ska ha under smokingen. Nu letar jag flugor till barn i Stockholm, har varit på alla ställen men inte hittat... Någon som vet?
Sat***ns oxå.. Kunde inte få några mått på borden för dom visste inte. Kan alltså inte göra någon bordsplacering förrns 1 augusti.*suck*
Det var ju dumt, men du kanske kan "para" ihop folk och så där så har du ju gjort lite på den biten i allafall
eccisen Kan du inte göra en provisorisk så du har lite koll på hur gästerna kan tänkas sitta?
Har ni köpt någon morgongåva till era blivande?
Nej, morgongåva hoppar jag över till honom becciz, men jag tror jag kommer få en. Jag frågade honom hur vi skulle göra med morgon gåva, och han sa att det är ju gammal tradition att mannen ger, så då tänker jag hitta på något romantiskt när vi är på bröllopsresan efter bröllopet i stället, som en överaskning. Han har dessutom allt, så det skulle blivit svårt för mig att få till något i allafall. vad har du/ni hittat på?
Jag tänkte ge en graverad snusdosa i silver eftrsom vi båda är snusare..
jag får försöka para så gott det går. Men dt är ju störande att man måse göra om allt sen..