19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
The runaway bride:
Utanför Linköping, så NK är tyvärr out of the question. (Om inte jag kan övertala min m2b att göra en liten romantisk tur till den stora staden och gå och handla då), men det är ju det där med tiden med...
Okej becciz, då förstår jag att det kanske är lite svårare för dig synd för det fanns mycket fint där... ja ja
Ag underkläder har jag med ett problem där, jag har en tight klänning upptill, så det får inte vara något med super spets... jag ska kolla NK och även Twilfit. HM har en hel del, men det kanske inte känns så exklusivt när man ska gifta sig...??
Jag och min m2b kommer på i en hotell svit natten innan bröllopet och bröllopsnatten. Från början ville jag att vi skulle vara isär som gammal tradition säger, men nu har jag tänkt att det kan vara mysigt att vakna upp tillsammans, sen får han byta om hemma hos sin mamma och vi kommer inte ses förrän jag är framme vid altaret efter det wiiiiiii pirrigt värre....... Lite tradition i allafall
Nasse7, jag var på HM i går och hittade en sådan body med strumpeband som du talar om i vitt. Fast det var den speciella HM butiken i sthlm som bara säljer underkläder! Jag stod länge och höll i den! Du kanske kan kolla på ert HM trots allt?? Du har inte några planer på att ta dig till sthlm över en dag och kolla annars?
Nasse7. Det finns en butik i norrköping på lindens övre plan som heter bodyline. De säljer endast underkläder. Inte billiga, men de verkar ha allt. Jag själv har provat billigare varianter på lindex, men märkte att det som dras in även puttar ut någon annanstans. Till slut blev det en enkel halterneck BH på rean för 100-lappen. Förstärkt med lite egengjord vaddering för att få en snygg urringning.
CicciL, planer har man väl alltid, men det är ju inte säkert att man kan genomföra dem. Det måste ju behandlas av verkställande utskott först... ;)
Men visst vore det det bästa, att ta sig till Stockholm. Jag får jobba lite på det.
Var ligger den HM butiken du pratar om?
feonix, tack för tipset!
Nasse7; den ligger i Gallerian på Hamngatan i sthlm, snett över NK. Jag försökte titta på nätet om de hade bilder på den men hittar inte ngt. Hur som, de har sådana och det som är bra med HM är ju att det är relativt bra kvalitet och jäkligt bra pris!
Jag kan bara säga lycka till, det är lite knepigt med undekläder! Jag har varit i de flesta affärer här och det är inte billigt så för mig blev det ett sett som jag har stor användnung av sen också.
Det är alltid svårt när man vet vad man vill ha men inte vet var man ska få tag på det.
Var ute på snabb underklädesletarrunda på lunchen och blev grymt besviken. Vill ha något som typ en torselette som både är snygg och ger bra stöd, men hittade inget! Såg setet på H&M, var sött, men passar tyvärr inte med min klänning.
Ska man behöva åka till Paris för att hitta fancy undisar?
Åk till Helsingborg vi har en superaffär!
Domhar allt mellan himmel och gjord fast Paris är ju helt klart finare
Du springer nog på något när du minst anar det.
Ja, det löser sig såklart, ska kolla in lite småbutiker också, men jag hade hoppats att detta skulle lösa sig lätt och snabbt. I värsta fall ser ni mig hasta till Helsingborg den 18:e...