• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • eccisen

Galopperande gasell HAhah...Precis så känns det!!!!!

• becciz

eccisen

Jag kan tänka mig det. själv har jag svårt att få fart på alla som ska hjälpa till. Dom tycker det är hur gott om tid som helst,och jag ser mitt schema fyllas mer och mer. Tur man är mammaledig.
    Tyvärr gäller det även min sambo som tror att det är ett halvår kvar.

• eccisen

jo.. killarna tror att man kan göra allting 18 augusti.. hade ett rejält snack med min kille om det där igår... för att kolla om han är med på tåget typ..

• becciz

Jag har också haft underklädes problem, jag behöver en axelbandslös bh och det gick inte att hitta för jag har för stora bröst. Nu har jag hittat en som jag kan vika ner banden på sen får jag förlita mig på tejp. Så det ska bli kul på bröllopsnatten när vi ska klä av mig och se hans min med allt tejp det krävs för att hålla allt på plats. Jag har valt turkosa underkläder vilket är rätt häftigt eftersom han förväntar sig vitt.

• The Runaway Bride

GAAHH! Har inte ens börjat titta på underkläder! panik panik!!

• becciz

Har alla ni träffat eller pratat med er präst? Jag börjar tro att vår har glömt oss. För vår präst skulle ringa oss sa dom när det var dags. jag tycker det är dags nu.

• eccisen

Jo prästen är avklarad men vi ringde till honom inte tvärt om.. Ring församlingen och fråga hur dom brukar göra?

• eccisen

Jag tycker att det är så mycket på listan som man vet att man måste göra men liksom aldrig kommer till skott med, sätter sig som ett stort utropstecken på ögonlocket... känner ni lika dant?? Jag jobbar ju så det är så svårt att finna tid till sånt man inte kan göra hemma.

• Nasse7

Vi har också pratat med prästen. Det gjorde vi redan i påskas. Eftersom vi inte heller bor där vi ska gifta oss får vi ta det när vi är där.
    Sista repetitionen ska vi ha torsdagen den 17.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd