Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?
Hej brudar nu ar det inte langt kvar!
Hur gar det med planeringen?
Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!
Hej brudar nu ar det inte langt kvar!
Hur gar det med planeringen?
Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!
highlight:
nu närmar sig din möhippa! själv vet jag inte när min blir. jag har dock blivit skrämselhippad (lurad att jag blev hämtad till hippan av en för mig okänd kvinnlig motorcyklist men sedan lämnade hon mig bara på ett ställe med ett brev där det stod ung "lurad!") elakt tycker jag
mugglefan
Vad busigt, men anda lite skojigt maste jag saga! hihi!
Ja nu ar det inte langt kvar! Jag flyger till sverige pa fredag och sen far vi se vad det blir av pa lordag!
Pa tal om det sa maste jag ringa min syster och se om jag behover ha med nagot sarskilt! Man vet ju aldrig!
Jag kommer tillbaka hem pa tisdag sa da berattar jag hela historian!
Har ni andra fått svar av alla era gäster? Vi hade sista datumet igår och väntar fortfarande på svar från min kusin (trots påminnelse). Himla dåligt...
Vi har inte OSA forran den 20 Juni sa de har fortfarande lite tid pa sig! Men det ar allt ratt manga kvar maste jag saga!
Vi har sista osa den 4 juni och ca. 12 st som inte hört av sig men sambon har lovat att han skall ta tag i det så han får ringa och kolla upp det.
Håller på att knyta ihop de sista trådarna. Fixar just nu blommor till kyrkan och festlokalen av en arbetskamrat så det blir lite billigare. Skall snart ta tag i utformadet av vigsel och festprogrammen och kopierar dom här på jobb innan jag går på semester. Skall träffa prästen i kyrkan 19 juni och det skall bli skoj!
Annars är jag lugn och känner att läget är under kontroll.
Jag känner också att allt är under kontroll faktiskt, har fest- och vigselprogram ganska färdigt utom de sista detaljerna som jag ska fila på. Jag kommer också att utnyttja jobbet till att trycka dem (färgskrivare). Det känns jätteskönt att inte känna sig stressad!
Nu har jag blivit hippad (3/6)! Så nu kan man bocka av det!
Gud vad roligt det var!!! Vad de hade fixat, jag är helt mållös (men har man kompisar som är "strukturfascister" och kontrollfreak så blir det bra organiserat ha ha). Fäktning, fräsch lunch med iskallt vitt vin i solen, kurs i discodans till Madonnas Abba-cover, hålla pinsamt brandtal på Älvsnabben, bubbel i två bemärkelser i Semcons görfina spa-anläggning, och sedan en laga mat tillsammans med en kock från Hotell First G - vilken gourmetmiddag! Videohälsning från en kompis som inte kunde delta, videointervju med M2B där jag skulle gissa vad han svarat på alla frågor - såå roligt! Och han som sa att han skulle kolla på morgongåva i tisdags... lurifax. Det var en försmak av den stora dagen: mycket värme och kärlek och vara i fokus hela tiden. Underbart men mycket intryck att smälta!
låter ju helt underbar det där mugglesfan! :)
Har ni andra blivit hippade redan el har ni det kvar?
Ikväll ska vi träffa vår präst. Hon kommer hem till oss, det känns lite udda men blir säkert bra (hon är sommarvikarie så hon har ingen nyckel till kyrkan). Vi har äntligen bestämt solistsånger, och psalmerna. Nu är det ingångs- och utgångsmusiken kvar. Bestämma bröllopsvals, gå in skorna, öva på valsen...
MUGGLESFAN;
Härlig hippa du hade!!
Vi skall oxså träffa prästen idag men i kyrkan då sambon inte har varit där inne. Det skall bli spännande. Tänk om prästen inte godkänner våra låtförslag!!!!
Det kan vara så att prästen kommer hem för att disk. vigselakten, inget konstigt men att man sedan kör en repetition i kyrkan.
Vår doppräst, som vi hade till barnen, kom hem och det kändes jättebra!
Håller annars på att dra ihopde sista trådarna. Skall köpa champagnen och dessertvinet nästa vecka. sedan är det lite småpyssel kvar men det löser sig.