Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?
Hej brudar nu ar det inte langt kvar!
Hur gar det med planeringen?
Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!
Hej brudar nu ar det inte langt kvar!
Hur gar det med planeringen?
Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!
Om en vecka är vi gifta =)))
YES!
I torsdags fick jag sms av en kompis som sa att om 2 veckor har du varit gift i 4 dagar. Inte bara jag som tänker på detta...
Ååh, börjar kännas klart allt nu.
Ska hämta min ring på Wranges imorgon, blir spännande. Och lämna in förlovningsringarna för putsning.
När fest- och vigselprogrammen var klara lyftes en stor sten från mitt hjärta.
Sitter just nu med skorna på, de måste gås in mer
Hej tjejer! Måste bara skriva några rader efter att ha läst era inlägg. Åh, det pirrade till i magen på mig när jag tänkte att om ett år så sitter jag i samma sits som er! =) Hoppas att ni alla får en helt underbar bröllopsdag, Kramar och Lyckönskningar från Tezza!
hej
jag gifter mig den 29/7 i skellefteå
Är det någon som vet var kan man hyra dukar?
en annan sitter här dagarna innan med festprogram å hela köret!!!!!! det känns som om det är 1000 saker kvar att göra......kram på er!!!
Imorgon kommer gäster och ska bo hos oss, så imorgon förmiddag blir det stressigt att få allt gjort innan. Handla, städa, fixa naglarna, träffa kantorn... Sen är jag redo!
Nä, nervös är jag inte men sover dåligt på nätterna men tror mest att det är värmen.
Skall fixa till ljusen ikväll, blockljus m. pärltråd. Väntar fortfarande på att uthyrningsfirman skall ringa om att min klänning är kommen, annars får jag ta den som jag provade, dock 2stl för stor. Det är å andra sidan inte mitt bekymmer bara allt blir ok så får de väl sitta och sy in allt på torsdag natt...Skall handla bh sedan är allt klart!!
Duka skall vi göra på fredag. Har precis varit och köpt en snygg grön tapet som vi skall ha som löpare, det kommer att bli asläckert, om jag får säga det själv...hihihi.
jag har bara en sak att säga...
NERVÖS ;)
Det känns som om det kommer upp saker hela tiden att göra... Småsaker som kanske är lätta att glömma, men som behövs för att det ska fungera. Tex. En av dem som ska hjälpa till att servera kom på att det inte fanns så många flaksöppnare. Så vi fick akut köpa tio stycken... (10 spänn stycket! dyrt, men vi hade itne möjlighet att åka omkring och leta.)
Det ska bli skönt när allt är över =).
Imorgon (el idag blir det ju) ska vi hämta våra resp kläder hos skräddaren och synka en sista gång med restaurangpersonalen.
På fredag ska jag hämta vigselringen (skulle hämtat den i måndags men den var för liten, de hade gjort fel). På kvällen ska jag och tärnan ut och käka en bit mat och snick-snacka.