• highlight

Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?

Hej brudar nu ar det inte langt kvar!

Hur gar det med planeringen?
    Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?
  • Jupiter2

Jag tänker och tänker och tänker men allt är gjort! Vi har inget kvar att göra innan dagen D! Men det var ju planerat också att vi skulle ägna oss åt våra gäster de sista dagarna.

• Anna 29/7

I morgon, i morgon, i morgon. Jag längtat till imorgon......

• becciz

Ohh Lycka till tjejer!!! HOppas ni alla får en helt underbar dag!!!

• Jupiter2

Shit! Lycka till allihopa! Vi får höras sen!

• BoIs

En underbar dag!!!
    Väl värt allt sparande, planerande och fixande!
    Vi hade världens bästa toastmaster så vi bara satt och lutade oss tillbaka och njöt av vår dag!
    Bilder kommer sedan... :0)

• Hjärtelycka

Grattis alla 29 juli-brudar!!!!

Hoppas Era bröllop gick som förväntat och att Ni är lyckligt gifta nu.

/Hjärtelycka som blir fru på lördag!

• mugglesfan

Vilken underbar dag! Vi är såå nöjda med allt och hade tom tur med vädret! Idag har vi försökt komma ihåg allt som hände och öppnat presenter (gud vad många!). Hoppas ni andra fick det lika bra som vi!

• highlight

Helt underbar dag ar det enda jag kan saga! Helt fantastiskt! Nu blir de maldiverna i 2 v men sen ska jag beratta mer!

• Tess**

Helt underbart! Allt super lyckat, bilder och berättelse kommer efter vår bröllopsresa nu.

• chascona

hej

nöjd med dagen. lite arg är jag på floristen atlegasrd eller vad hon nu heter som gjorde om min bukett utan att konsultera mig innan samt ville jag ha en blå fresia och jag fick en lilla :(
    jag skulle ha fått kallor y fick istället rosor. rabatt ja 100 kr vad är det när tårtan och allt annat var dekorerad efter de blommorna.

aldrigt mer handlar jag där

• Jupiter2

Chascona: Trist att det inte blev som du ville. Hoppas resten av dagern var lyckad.

Jag är lyckligt gift nu i alla fall! Dagen blev underbar!

• solrosblad

Jag äroxå super lycklig, och lika tokig i min MAKE som jag var innan vi blev vigda...

Min dag blev inte så lyckad, även om den var fin. Jag fick en dundrande migrän som förstörde min stämmning totalt. Jag fick kräkas och huvudet sprängde hela em. Tårtan, den som var så viktig för mig, var helt fel!!! Fel tårtställning, fel färg, fel antal bitar och dessutom så levererades den inte som det var bestämt. Mitt uppe i allt så åkte spyan bergbana i halsen på mig
    Ngn bröllopsvals blev det inte för jag orkade inte dansa. Vi skar tårtan som maken fick äta utan mig och jag satt på toan ist, sen åkte vi från festen strax efter. Kvällen och natten låg jag nerbäddad och han fick titta på tv ist...

Men vi blev gifta och allt i kyrkan var så vackert. Utanför stod ngr från makens hemvärnspluton med högvaktsdräkten uppställda, ngt som jag fixat En liten överraskning åt min älskling.
    Min brudbukett hade maken bundit åt mig och den var så vacker, ingen florist i världen hade kunnat få den så fin

Jag är så stolt över att vara fru, och det känns så häftigt på ngt sätt

• Jupiter2

Din stackare! Usch, jag har också migrän men klarade mig utan både på bröllopet och på resan. Skönt att höra att du inte är helt deppig i alla fall. Har ni klagat på tårtan? Jag skulle bett om pengarna tillbaka.

• solrosblad

Maken har pratat med tjejen som skulle göra tårtan, vilket hon tydligen inte gjorde sen..hon påstår att hon fick fria händer med vår tårta. Helt fel, hon fick fria händer att se till att fyllningen blev bra, vi ville ha hallonmousse och ngt mer, sen ville vi ha klassisk stilren vit marsipan på en trapp ställning, hon blev lovad att få fria händer att smycka den med rosor i marsipan. Hon skulle personligen se till att den levererades senast kl 17. Men påstår att vi skulle ringt och hört om vi skulle hämta den.
    Hon tycker vi ska betala och sen ska vi få kompensation på vår ettårsdag.

Jag vägrar betala för en tårta som inte var den vi kom överens om, dessutom räckte den inte åt alla.

Det värsta är att hennes man är med i hemvärnet och vi brukar träffa dem på olika sammankomster, typ julbord och sånt. Henne ser vi annars oxå eftersom hon jobbar som konditor på ett varuhus här i stan, så det är ju lite känsligt...

Ska kika på dina bilder nu Och snart ska jag lägga in lite bilder oxå på min sida på FL

• mugglesfan

Här är några exempel på våra bilder som vår fotograf tagit:
    www.fotosidan.se/gallery/view.htm
    Just nu håller vi på att sålla bland hundratals foton för att vaska fram ca 20 till ett album, svårt att välja!

Svar på tråden Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?