Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?
Hej brudar nu ar det inte langt kvar!
Hur gar det med planeringen?
Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!
Hej brudar nu ar det inte langt kvar!
Hur gar det med planeringen?
Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!
Hej! vad många vi är..!
var kommer alla ifrån? Vi bor i Rosersberg norr om Stockholm..
Håller med er om att verktygen här på BT är helt underbara, utan dem skulle jag nog aldrig klara av att komma ihåg allt =)
Jag bor i Hällefors ca 8 mil norr om Örebro. Lycka till med all planering.
Kram Kram
Bor i Göteborg och ska gifta mig i Mölnlycke ca 1,5 mil utanför. I helgen ska vi försöka att äntligen bestämma all musik (solistsånger, psalmer, marscherna och brudvalsen). Har ni inget sådant kvar ni andra? Möte med prästen, övning med kantorn mm... El räknas inte de smågrejerna?
Mugglesfan:
Vi gifter oss också i Mölnlycke 29 juli.
I Råda kyrka.Ni med?
Har ni redan bokat möte med präst samt övning med kantorn??
Vi har ingen koll på den delen ännu.
Hej, jag blir grymt imponerad av att ni har så mycket klart. Vi har bokat lokal och skickat ut inbjudan... thats it! Nå inte riktigt så men det mesta är faktiskt kvar att fixa. En kompis ska sy klänningen och vi ska träffas nu i slutet av maj, jag har köpt stenen till ringen men måste fixa själva ringen, smink är bokat men inte frisör, har snackat med en kompis som ska sjunga vid vigseln men måste bestämma övrig underhålning och dekoration. Jag instämmer med tidigare brudar, listan blir lång. Det får bli som det blir helt enkelt, är det någon dag allt kan/ska gå till skogen så är det när alla ens vänner och familj finns på plats för att hjälpa till
Jag ska ocksa gita mig i Molnlycke den 29 Juli. Vi ska ha borglig vigsel och festen ute pa Hallsnas!
Men vi kommer nastan va pa samma plats!
Sjalva bor vi i London!
Jag kommer i från Falun, som ligger i Dalarna :)
Vi har kvar...
* solist till kyrkan
* festprgram / kyrkoprogram
* välja och beställa brudbukett
* ev. bordsplacering
* hinderprövning och namnändring
* köpa (ev.)slöja
* bestämma toastmaster
* bestämma musik till kyrkan
* inköp av dryck
* Gå in skorna
och säkert något mer som jag glömt!
79aras:
nä vi har inte bokat möte med präst/kantor ännu, det var ok att göra det i juni. Men det finns dock med på listan
Och alla andra småsaker, öva brudvals mm...
förresten, japp Råda kyrka kl 16!