Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?
Hej brudar nu ar det inte langt kvar!
Hur gar det med planeringen?
Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!
Hej brudar nu ar det inte langt kvar!
Hur gar det med planeringen?
Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!
Då är man hippad då! Jätte kul men lite ugglor i mossen anade jag nog före. Tyckte folk börja bete sig konstigt runt om kring mig. Men nu är det över och jätte gullig var dom mot mig så..
Nu är det nedräkning! 14dagar kvar!
Läääängtar..
Anna 29/7
Vad hittade de pa for nagot bus for dig?
HAr haft slutprovningen av klänningen - den satt som en smäck! Har beställt bukett.
Har haft mardrömmar två nätter i rad om vigsel som gick fullständigt fel, håruppsättning som blev katastrof, att jag blev kvarglömd ensam vid kyrkan när alla åkt till lokalen... (psykologhjälp behövs eller? )
BTs verktyg har ballat ur så jag kan inte se min planering längre, hade tyvärr inte tänkt på att skriva ut min planering. Gaaaaaahh.
Har festprogrammen kvar att göra, iallafall sista hälften med sångerna. Sedan har jag idag beställt mina eftertraktade lila kallor, hur svår som bara den att få tag i men i fredags lyckades jag! Fast jag får nog byta det band jag tänkt ha runt skaften till ivoryfärgat istället för det lila jag hade köpt först. Vi får se sedan när vi fått blommorna vilket vi tar, min toastmadame ska göra min bukett.
Sedan väntar jag på att dom ska ringa från butiken där klänningen hänger och meddela att dom sytt in den, kan var så att jag får sy in den ytterligare då dom inte vile ta "för mycket" första gången.
På måndag 24 ska håret göras, färga utväxt och löshåret upp på spolar, färga ögonfransarna och plocka ögonbrynen.
växla pengar, tisdag inget än så länge, onsdag träffa prästen, torsdag fixa naglarna både tår och händer, fredag hämta blommorna, tältet kommer då så vi ska montera upp det på kvällen och duka
hmmm det blev en hel del ser jag!
Ja just det musiken ska bli färdig också. pu och jag som jobbar även denna vecka!
Hej tjejer..
Har inte så mycket kvar att göra, har lejt bort allt jobb med festen till 2st och det känns skönt, fick tillbaka klänningen från sömmerksan i torsdags...
Nu är det till att tänka på vad man sätter i sej, för tajt det sitter den, men jag längtar så önskaar att det skulle vara imorgon.
Är det någon här som vet hur mycket mousserande vin det kan gå åt till 50 personer som välkomst skål??
Tacksam för svar
Nu har vi gått igenom gästpresentationerna i festprogrammet och gjort bordsplacering - det tog en stund! Idag ska jag skriva ut vigselprogram och festprogram.
mammakattis: räkna med ca 6-7 glas mousserande på en flaska och 1-2 glas per person. En vanlig flaska vin brukar innehålla drygt 4 glas men mousserande dricker man ju mindre glas av.
Ja jag blev hippad för några dagar sedan som sagt!
Dom strömade in hemma hos mig när jag låg i soffan oduschad efter en hel dag på stranden(kände mig jätte fräch) Med tetra med vitt vin(dricker bara rött) Men det gick ju ner nått glas ändå*s* Sen klädde dom på mig en underbar utstyrsel av långkalsonger och en tröja som det stod SISTA CHANSEN på framsidan och NYP HÄR med jätte pil i bak mot baken så klart *hmmm* Sen bar det i väg in mot stan och där drog dom omkring mig så alla skulle se. Efter det så var det faktist middag på resturang tre rätters så det var ju inte så farligt. Vi sjön kareoke och hade askul hela kvällen sen innan dom skjusa mig tillbaka hem igen.
Att beropå ringen så har jag varit och sagt till. Dom sa att jag fick skylla mig själv för jag hade valt rubiner och då framträder inte hjärtat lika bra som med diamanter men det köper jag inte! Dom ska ta tillbaka den efter vigsen och se vad dom kan göra! :( Så då blir man utan ring där ett tag nygift som man blir och bara vill ha den och titta på. Men bättre det och att jag blir nöjd med den!
Det var ni som peppa mig så jag gick tillbaka med den och det är jag glad för i dag! Tack alla....
Klart de ska göra om ringen. Vaddå ditt fel att du valde rubiner - i så fall borde de ha upplyst dig när du valde att det ev inte blir lika bra som med diamanter.
Bra att du gick tillbaka!
Själv ska jag hämta min ring på måndag - blir spännande!
Håller just nu på att skriva ut fest- och vigselprogram för assemblering ikväll, ska bli så skönt när det är klart.
Såg att det blir ostadigare väder nu framöver men förhoppningsvis håller prognosen för nästa lördag så det åtminstone blir uppehåll!
Phu! Är nu färdig med vigselprogram och festprogram! Finns här om ni vill se:
www.familjeliv.se/hem/juppepuppe/galleri.php
Iiiiik! En vecka kvar tjejer!