• highlight

Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?

Hej brudar nu ar det inte langt kvar!

Hur gar det med planeringen?
    Tankte vi med samma datum kan halla lite kolla pa varandra och se vad vi har hunnit med och vad vi har kvar att gora!

• Svar på tråden Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?
  • grabbens_fialotta

Har inte ens tänkt på sjal eller liknande.. hmmm...

• Carolinque

grabbens_fialotta:

nej det hade inte jag heller, förrens min blivande svärmor frågade...

Någon av er andra som ska "ha ngt på armarna"? Eller hoppas vi helt enkelt på sådär vackert, fint och varmt väder? ;)

• BoIs

Nä, har räknat med hjälp från högre makter...Jag skall ha en klänning utan armar men tror inte att det behövs något som värmer.

• Jupiter2

Jag ska inte heller ha sjal. Räknar med bra väder... Vi ska ju ändå vara inne på festen, så egentligen är det bara mellan kyrkan och festlokalen och då har jag ju en kär man som kan värma mig om det skulle behövas!

• Anna 29/7

Här händer det tråkiga saker bara !
    Våran värdinna som ska styra upp allt på våran dag har blivet jätte sjuk, Om hon överhuvudtaget klarar sig så kommer hon ändå inte att kunna medverka på bröllopet.
    Så nu ska man i all oro för henne och bröllopet ut och hitta en ny som man kan lita på! Usch det känns bara jobbigt just nu! Det känns som det bara går emot oss. Men vi ger oss inte vi har ju varandra i alla fall. :)....och tur är väl det.

• Carolinque

aj aj aj anna, det lät inte bra.
    hoppas det ordnar sej iaf!

• JosseN

Jag har med mig en sjal om det behövs men hoppas att det inte ska behövas. Men om man blir lite frusen senare på kvällen kanske.

• mugglesfan

Är just i färd med att göra vigselprogrammet, fick tips här på BT om denna länk: www.vigselringen.com/
    Vilken bra info om psalmer mm! Hade ni koll på att brudparet också förväntas sjunga psalmerna? Det hade inte jag, bra att man fick veta det...

• Blivande Fru!

Jag har velat om boleros och sjalar, men kommit fram till att min då make, faktiskt får låna mig sin kavaj om jag fryser
    Jag ska dansa hela natten lång ,så jag lär inte frysa.

På onsdag ska vi bestämma tårta/bakelser

• Carolinque

idag skickade vi in hindersprövning och namnändring. skönt att ha det gjort :)

Svar på tråden Vi som gifter oss 29 Juli, vad har ni kvar att göra?