• M.E.

Januari 2007 ny tråd!!

Hej! Vår tråd har stängts!

så jag öppnade en ny... tror inte nån har gjort det, har försökt kolla. iofs kan jag ju ha missat nånstans...annars så har vi en här då...

Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1412204.html

• Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!
  • Fixit

Vi ska till Duvedsgården, Millesgården, Fjällgården, Renfjällsgården, Tottebo och Köja fjällhotell samt festlokalen som tillhör Hedmans fjällby. Hmm tror det va alla.

• Skidbrud (gift)

Fixit: Åh, då har ni att göra! Fjällgården och Tottebo är ju väldigt trevliga och har bra mat. De andra ställena vet jag inte så mycket om! Hoppas att någon av dom passar er!

• Fixit

Skidbrud har du något tips på sminkös eller make-up person som kan göra mig vacker på bröllopsdagen

• Skidbrud (gift)

Fixit: Jag vet att Paulin på Åre saxen även gör make up! Hon ska göra mitt hår och jag funderar på att låta henne fixa maken också. Det skulle kosta 380 kr. Inte så farligt tycker jag!

• M.E.

Åhh vad fin!!!! Grattis vad kul!
    Ett råd: Var JÄTTENOGA med måtten när du mäter dig själv! Fick en klänning därfirån som jag "testköpte" (ska köpa tärnklänningarna därifrån) och jag är inte helt nöjd med passformen, framförallt inte med bysten... Tänkte ha denna klänning på ett bröllop i sommar, får se om jag kan fixa till den själv...

Men annars var det toppenservice och det gick fort! En månad knappt tog det att få den efter auktinen var slut.

• Skidbrud (gift)

Tack M.E.- Min mamma hjälpte mig med måtten så jag hoppas det blir bra!

Vet inte riktigt hur det fungerar. Nu har jag vunnit den och fått en invoice från China-ect. Ska jag nu betala via PayPal och skicka mina mått till dom? Ska man skicka måtten i cm?

• Wunja

Grattis Skidbrud :) Den är jättefin, och känns speciell! Vad fick du betala för den?

Själv har jag inte beställt några kläder via ebay, så jag vet inte hur det fungerar med måtten. Tror inte att du skickar några mått via PayPal dock, det är bara en betalningstjänst.

• Sanasol

Jag tycker personligen att det känns helt fel att köpa via ebay, men alla gör vi som vi vill! Grattis till klänningen Skidbrud!

• Skidbrud (gift)

Tack alla!!! Känns jättebra, nu hoppas jag att den passar bara!

Fick betala 49,99+59 i frakt så det blev ca 810:-. Helt ok tycker jag!

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!