• M.E.

Januari 2007 ny tråd!!

Hej! Vår tråd har stängts!

så jag öppnade en ny... tror inte nån har gjort det, har försökt kolla. iofs kan jag ju ha missat nånstans...annars så har vi en här då...

Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1412204.html

• Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!
  • Wunja

Skidbrud, vad spännande att du ska ner till Stockholm över Kristi Himmelsfärd och leta klänning :) Du får avlägga en liten rapport efteråt och berätta hur det gick!

Jag beställde min klänning i går, så nu går jag och biter på naglarna och får fortsätta med det till början av september enligt butiken... Det blir en Maggie Sottero "Dorian" för min del, har inte sett den i verkligheten men har noga studerat alla bilder jag har lyckats hitta!

För övrigt har jag nu också beställt några bröllopsböcker från en internetbokhandel i hopp om att jag ska komma igång ordentligt med planeringen. Ska bli kul :)

• Skidbrud (gift)

Wunja; Va kul att du har hittat en klänning! MS har så fina klänningar men lite dyra för mig! Hade inte tänkt att lägga ner så mycket på klänningen samtidigt som jag vill ha en riktigt fin. Får se om det går ihop. Men har sett många fina för en relativt billig penning! Kommer absolut att avlägga en rapport!

• Wunja

Skidbrud:

Ja, det finns ju många vackra klänningar som inte är särskilt dyra. Du hittar säkert en! :) Min MS kommer att gå på 7500:-, så det är ju rätt mycket pengar men inte den "värsta" sorten.

• Fixit

Grattis Wunja vad kul att du har bestämt dig för en klänning Vart beställde du den ifrån? och har du någon bild? Själv har jag inte vågat börja testa ännu, det känns lite nervöst. Ska väl ta mig i kragen snart och traska iväg till någon butik.

• Fixit

Hittade en bild på den Dorian jätte fin
    Fastande inne på Maggie Sotteros hemsida, har på 10 minuter lyckats förälska mig i flera klänningar där inne. hihi det här kommer ju inte bli lätt det är ju en djungel med klänningar där ute.

• Skidbrud (gift)

Wunja; Visst är det mycket pengar men som du sa är det inte en av de "värsta". Men med all säkerhet värsta snygga;) Ska gå in på deras hemsida och leta upp din!

Fixit; Visst blir man förälskad i deras klänningar!

• Skidbrud (gift)

Wunja; Nu har jag varit inne och tittat på din klänning och jag förstår varför du valde den. Helt underbar!
    Du kommer att vara jättefin i den!

• Wunja

Tack båda två, vad kul att ni också tycker att den är fin :) Jag beställde klänningen från butiken Princessa i Södertälje, jag har fått så himla bra service där!

När jag väl har fått klänningen är det dags att börja leta passande skor och smycken -- har ni funderat något på sådant än? Jag tycker att det vore roligt att ha ett smycke som passar vintertemat (tänk istappar), men å andra sidan är det fint med ett "vanligt" pärlhalsband också. Svårt!

• Fixit

Hittade mina drömskor idag på Asngela C i PK huset men självklart så fanns de inte i min storlek och de skulle heller inte få in några fler och tråkigt nog så är den butiken det enda stället som säljer det märket Men men letandet går vidare.

• L+J

Hej brudar!

Nu är jag tillbaka i Sverige igen och det känns helt OK även om jag tyckte det var riktigt jobbigt att åka därifrån och lämna alltihop. Men det är jätteskönt att äntligen få bo ihop med sambon igen på heltid!

Har ni börjat fundera nåt på bröllopsresa ännu och i så fall - vart ska ni åka? Jag har kollat runt lite och kan tänka mig massor, bl a Malaysia, Vietnamn och Thailand, men det är svårt att hitta något jättefint hotell som inte kostar hur mycket som helst tycker jag. Kom gärna med tips om ni har några bra idéer!

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!