• M.E.

Januari 2007 ny tråd!!

Hej! Vår tråd har stängts!

så jag öppnade en ny... tror inte nån har gjort det, har försökt kolla. iofs kan jag ju ha missat nånstans...annars så har vi en här då...

Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1412204.html

• Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!
  • Fixit

Skidbrud det va ju ingen dum idé vi kanske ska ta och kolla upp det Själv är jag 1.74 lång.

Men du menar du kappan som är på bilden som Wunja har lagt in så är det inte samma Cape. Jag ska ha en Cape som har luva med lurv runt.

• Snö_flingan

Oj oj oj, känner att jag har en hel del att fundera på! Blir både sugen och lite stressad av att ni andra redan har så mycket klart. Men nu är barndop etc avklarat så nu ska jag koncentrera mig på bröllopet istället! Ha en trevlig kväll och helg!

• Skidbrud (gift)

Fixit: Då är vi ju nästan lika långa! Jag provade även den capen du ska ha och den är också jättefin! Vad kostar den att hyra? Kommer ni att komma upp hit något för att planera? Då får du höra av dig!
    Har ni förresten hittat någon lokal att ha festen i ännu?

Sanasol: Den finns att hyra på Atelje Grönlund!

• Wunja

Sanasol:
    Finns kappan i flera nyanser? Min klänning kommer att vara diamond white, så det blir en helvit variant eller ev. en som går åt ivoryhållet om det nu finns någon sådan.

Jag har tänkt hyra min, läste någonstans om en tjej som hade hyrt sin på Partyworld i Linköping och fått den skickad till Norrland utan problem.

• Sanasol

Oki, tänkte köpa den. Den finns bara i vitt.. enligt Asperas hemsida.

• zooran

Oj, en massa januaribrudar! Här kommer en till!!! 6e eller 13e - möjligen 20e.
    kanske dax att bestämma sig?

• Wunja

Välkommen zooran! Kul med en till januaribrud :) Var gifter du dig någonstans?

• Fixit

skidbrud- Capen skulle kosta ca 1000 kr att hyra, vet inte om det är dyrt eller billigt men ganska ok tror jag.

Vi åker upp till Åre den 2/6 och är där till den 5/6. Vi ska fara runt och titta på ca 6 olika ställen för att förhoppningsvis hitta det som vi vill ha. Ska även till kyrkan och frisören och kika lite. Det ska bli super skoj Vi får höras om det blir någon tid över för en eventuell fika.

• zooran

wunja --> Ai, vi är kanske lite sent ute... vet inte VAR vi ska gifta oss ännu! Förhoppningsvis i Uppsala (om vi hittar passande lokaler) annars i Sthlm eller Link.
    Längtar...!

• Skidbrud (gift)

Fixit: Det var betydligt billigare än vad det skulle kosta att hyra den andra capen. 2200:- skulle dom ha för den. Lite dyrt tycker jag så jag ska leta och se om jag kan hitta någon annan fin. Det ska nog gå bra!

Vilka ställen är det ni ska och titta på? Kan kanske berätta lite om några av ställena. Absolut fika om du har tid!

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!