• M.E.

Januari 2007 ny tråd!!

Hej! Vår tråd har stängts!

så jag öppnade en ny... tror inte nån har gjort det, har försökt kolla. iofs kan jag ju ha missat nånstans...annars så har vi en här då...

Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1412204.html

• Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!
  • M.E.

God förmiddag!!!
    L+J: ja det är ju lite dåligt emd lärartjänster nu... på vissa nivåer... det mesta är ju vik också... Kul att jobba med små barn, jag gjorde det innan jag började plugga.

Ang solosånger: Vi ska ha Du är allt, Shirley Clamp och eventuellt Som en saga av Victoria Krantz... eventuellt en tredje låt också....
    Men det är inte helt spikat ännu, men jag har fått tag i en tjej som ska sjunga iallafall!
    En ung tjej, med mycket talang. Känns kul med någon som man "känner" lite mer...

• K -76

Vi har inte ens börjat tänka på solosång.

Personligen har jag lite svårt för smäktande kärleksballader under vigseln, så vi får se om det blir något av det...

• Fixit

Våran goda vän tillika solist kommer (som det ser ut just nu) sjunga Ave Maria och Aerosmits I Dont Want To Miss A Thing.

• Skidbrud (gift)

Fixit: Där har jag varit och provat Cape så jag kommer också att hyra därifrån! Den capen är så fin och passade perfekt till mig!

• Skidbrud (gift)

Fixit: Vad tpg du för storlek på skorna? Var dom stora, små eller normala i storleken?

• Wunja

Jag har stora problem med att välja musik till vigseln, såväl vad gäller in- och utgångsmusik som solosång/-fiol. Tycker om för många olika låtar :)

Min blivande och jag ska i alla fall sätta oss ner och planera lite "seriöst" inför bröllopet nu på lördag, samt ta en sväng på stan och titta lite i hobbybutiker och ev. gå till en resebyrå. Ska bli kul!

Jag vill också hitta någon slags stövlar/moonboots och en kappa/cape. Vad gäller kappa så har jag tittat på en från Aspera: www.parisette.com/aspera_brud/10.htm

• Fixit

Jag har storlek 37 normalt och valde 35-38 och de va lite stora men helt ok. Supersköna
    Då ska vi ju ha samma Cape va rädd om den och vårda den ömt Hur lång är du förresten?

• Sanasol

Wunja

Vilken Asperakappa ska du ha? Jag tänker ha den som är helvit... :)

• Skidbrud (gift)

Fixit: Men då ska jag nog också ha den storleken då jag har 38. Ska absolut vara rädd om capen. Vi kanske ska köpa en cape tillsammans som vi sen kan sälja;)
    Jag är 176 cm!

Sanasol: Jag ska också ha den helvita som Wunja har på bilden!

• Sanasol

Vart köper ni den ifrån? Hörde just från Atelje MB att den inte går köpa bara kappan utan att det är ett set med kappa och klänning!! :(

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!