• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Zemiramis

Tack för alla svar! Det känns bättre att veta att man inte är ensam om dessa funderingar samt att ni andra klarat det så bra .

Jag har sövts två ggr tidigare, men det var innan jag hade barn + när han föddes. Allt känns så stort för att han finns.

kram alla goa!!!

• algit

Zemiramis:
    En sak jag tänker på är att jag blev aldrig orolig när jag skulle jag op. för alla var sååååååååå underbara där , behandlade mej som en prinsessa.
    Såna är de nog tror jag överallt .
    Och sövas hinner du inte tänka på helt plötsligt sover du.
    Jag fick oxå lugnande när jag kom in så jag var helt cool.
    Får man det överallt?

• Nyfniken

Det här med att sitta och sova.. Det har ju varit den enda möjligheten hittills. Men nu tror jag att jag kan ligga ner. Är det bara att gå på känsla, eller har det någon för- eller nackdel?

Kram

• pickolina

Nyfniken

Lita på din känsla du... :)

• pickolina

Nyfniken

Jag sov i soffan efter min operation. Satt aldrig å sov men låg högt så att säga, med kuddar bakom ryggen och allteftersom det kändes bra så skönk jag ner mer och mer och tog bort kuddar efter hand.... Det där med att sova sittandes är absolut inget måste utan något man säger för bekvämlighetens skull, dvs det är inget måste av fysiska skäl eller liknande, enbart pga bekvämlighet.

• Nyfniken

Tack Pickolina! Vill ju inte göra något som straffar sig senare..
    Har tagit ett par tupplurar på soffan idag, på rygg utan kuddarna som jag inte kommer överens med. Så sköönt! Vore underbart med en hel natts sömn nu.

Jag är så glad över mina bröst. Redan nu sker det förändringar bara på en dag. De kändes som mina från första stund. Slapp de starka värktabletterna redan idag. Otroligt. Lennart Blomqvist på Plastikkirurggrupen är numer min Idol!

Kram på er!!

• Zemiramis

Imorgon är det dags...

Ta hand om er alla goa

• famousfairy

hej kompis,
    ta hand om dig, och vara snäll mot din kropp idag, stor kram...

• Alaska

Ska tänka på dig i morgon Zemiramis. Hur känner du dig? Kram.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)