Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
*oops här trillade jag in*.... får jag bara fråga er "bröstexperter", nerå men ni kanske kan hjälpa mig med en undring? Jag har relativt stora tuttar C ibland D kupa, nu är mitt problem att efter tre underbara kids så hänger de förskräckligt mycket!! Det känns hemskt att inte vara bekväm med att strutta omkrig topless ens hemma! Även om gubben (28 år, jag 29) tycker jag är vacker och säger det OFTA så räcker det inte!Jag känner mig som 75 bast (och mina bröst ser så ut)De är inga påsar såsett att de är "tomma påsar" men när jag sitter utan BH nu så ligger dem typ nästan på magen!! (kan ju spela in att jag har gått upp 50 kilo som jag sedan tappade igen, rättså snabbt)
Va fan gör jag?? stoppa i nåt? eller lyfta?
kram
rbkzandra: Det beror ju på vilket resultat du vill uppnå, samt dina egna förutsättningar! Kanske räcker det med ett lyft?
Boka tid för konsultation på något bra ställe! Förklara ditt problem och dina önskemål. Hör vad som föreslås och vad det skulle kunna kosta. Ta dig sen god tid att fundera över hur du vill göra, OM du nu vill göra något. Lycka till!
Nancy pancy, vad kul att du är så glad för dina nya bröst!
Famousfairy, visst är det härligt med stöttande "gamla" mammor. Jag känner igen det du säger om klänningar. Jag hade en jättefin urringad klänning som passade när jag ammade för 4 år sen, men skulle jag sätta på mig den nu när brösten och de extra kilona är borta så skulle den säkert vara urringad till naveln.. Sådär snyggt..
Shit alltså...nu börjar det närma sig. Jag har en och en halv vecka kvar till op!!! Fram tills nu har jag känt mig ganska cool, men nu börjar det pirra ordentligt.
Jag blir så glad när jag läser om er som gjort op och om hur nöjda ni är. Och att era nära och kära både stöttar och har förståelse för varför ni gjort/ska göra op.
Är det nåt specielt man ska tänka på inför den stora dagen? Några grejjer man bör ha med sig etc?
tack för tipset Swing! ska absolut boka tid för konsultation..hade kanske räckt med lyft....återstå att se, men nåt Måste ske! älskar bröst o byst, väldigt viktigt för mig så de e värre med hängbröst än celluliter och allt de kan tänkas vara! Och nu när man har ammat klart för resten av livet å allt med. Hur som tack tack
rbkzandra: Jag opererade mig när jag var drygt 40, så det är aldrig för sent! Hade velat/planerat det i många år. Ångrar bara att jag inte fick det gjort tidigare, men det blev inte av och sen fick det skjutas upp några år pga en massa elände. Jag är så nöjd att jag gjorde detta för mig själv och jag trivs ÄNNU BÄTTRE med mig själv nu efteråt. (Samt att min man tyckte det blev mycket bra och även han är mycket nöjd. Han förstod inte riktigt varför jag prioriterade detta och hade ingen åsikt).
Zemiramis
Tror att jag förstår rätt så bra hur du känner nu, det är ju bara en och en halv vecka sen jag gjorde min operation! Men själv blev jag lugnare bara jag kom dit. Alla var så gulliga på kliniken så man glömde nästan bort att vara nervös. Hoppas du kommer att känna likadant. Annars så ska man väl inte ha med sig så mycket. Jag hade bara en nessesär med tandborste och tandkräm och så hade jag en mp3 med massor av bra musik, det kan vara bra att ha om det blir lite väntan inför operationen. Sen ska man ju ha kläder och skor som är lätta att ta på när man ska åka hem.Det är ju fördelen med att operera sig på sommaren, att man inte behöver klä på sig så mycket.
LYCKA TILL!!
Zemiramis.. det är ok jag vet hur det känns, det göt vi alla! jag återkomma over helgen med tips. Vissa ha det bar efter op, vissa lite svårare. Du komma att känna som något väldigt tungt- en elefant ha satt sig på brösten efteråt. det bli Väldigt svårt att lyfter saker -ja, en litre mjölk- och du kan glömma om att handla! Jag återkommar, jag lova! Kram!!
TineJ: Tack för svar. Ja, jag ska ju hem samma dag så det blir lätt packning = ingeting med mig . MP3-spelare var ju ett riktigt bra tips! Jag tar kanske med mig Game Boy också. Fast det kanske är dumt med för mycket dyrbara saker med sig?
Zemiramis, var ska du opereras? Jag var in och ut samma dag, på Akademikliniken.. men som sagt jag skriva mer över helgen!
mina är ju 10v nu och börja känns som en del av mig. Vissa säga att de kan "känna" sina implant när de ligga på mage, men jag viste aldrig hur det kändes att ligga på mage med små bröst så jag ha inget att jämnföra med! mina var inte rundare än en handflata som var nästan utsträkte!