Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
hej Rat!! gud vilka bra nyheter!! . oj och tänk att det är nästan, nästan 3mån för mig nu! råkade se mig själv i en skylt fönster i dag Tack o lov att jag inte tog 280!! De är ju lite olika, men de börja sjunka fint.
Zemiramis- jag kan inte tänka mig att det är så bra att fukta ärren allt för mycket särkilt i pool och sjöar.. bäst att du kolla med kliniken! o andra siden kan jag har helt fel!!!
Hmmm, mänga år sen, när jag var 13 fick jag en armbåge i bröstet, jag kommer ihåg smärtan och bett ihop, kunde knappt prata i typ en minute. Sedan dess, har jag vant mig att ett litet område typ som en krona nar HELT borta.
Efter min op märkte jag att området var lite större, det var ok eftersom huden är strekte, jag accepterade det. Nu märka jag att det har spridit sig!? Ett större område ar typ avdomnade?! Ska jag sluta träna? sluta sola på mage? är det bara läknings prosessen fortfarande? Jag är lite orolig,
dom är 11 veckor imorgon!
famousfairy
tror inte det är någon fara med det avdomnade området, men om du är orolig och det blivit större tycker jag du ska höra med kliniken vad de säger. kram
Vad innehåller mycket E-vitamin förutom avocado, nötter, solroskärnor....? nån som vet? Jag är vegetarian så fisk går bort
Ett litet hej från en svullen Nyfniken!
Rat: Vad skönt att det fortfarande finns hopp för ditt bröst!!
Det har gått bra för mig, men har ju precis så ont som jag trodde jag skulle ha. Känns som någon har slagit med slägga rakt på brösten..
400cc blev det och de är inte särskilt tjusiga (formen) men det kommer att bli som jag önskat lovade kirurgen.
Min tränare ska få en stor puss av mig när jag ser honom nästa gång, för OJ vad jag har användning av mag, arm och ben muskler. Tänker på Famous fantastiska tips varje gång jag ska komma upp ur sängen oxå.
Ha det gott tjejer jag ska gå in i min dvala igen..
Kramar
Kan man få bli uppdaterad på famous tips att komma ur sängen ?
Ok, jag ska fråga kirurgen hur det är med bad, jag gillar verkligen att bada.
Ta hand om er i sommarvärmen
Stort grattis till dig Nyfiken! Håll ut! Tiden går fortare än man tror, värken avtar snart och plötsligt har det gått 4 mån och dom är jättefina
Nyfniken
GRATTIS till de nya vännerna! ;)
Jätte kul att läsa att ni andra blir mer och mer nöjda oxå... Å att det förhoppningsvis löser sig för dig Rat...
Kram på er!
hej oj va jag skrattar .
ok.. ni ska alltså ligga på ena halven av sängen nästan på kanten. 3 kuddar som en riktig sjukling! rumpan nära kudden. jag sov halv sittande. böj benen, en i tagit hälen mot rumpan ta hjälp med händer / armar, sen krama under låren och liksom dra/gunga upp kroppen med hjälp från armar under låren och sen sträka ut benen.
er.. förstår ni?
nyfniken.. Grattis!!
famous: lol