• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • pickolina

ceciliaj

Nej jag har absolut ingen aning om hur det är utomlands...jag har aldrig köpt bh´s utomlands...jag vet bara att i sverige så är DD och E inte samma sak!..vilket de påstår i de flesta butiker... :(

• pickolina

Visst är den?!! Jag har nog närmare 10st sådana... det är en av mina favoriter! :D Var därför jag sökte just på den... *hihi*

• ceciliaj

oj vad det blev förvirrat här, men nu fattar jag. har själv E eller F så jag behöver iofs inte tänka på det

• pickolina

algit

YES, kolla min länk där så har du ett exempel på en bh som säljs i både DD och E..och det är på Halens.. *s* På Details där jag alltid handlar så har de DD och E i samma märke/modell och de skiljer sig alltid lite åt... Någon gång ville jag ha en bh som de bara hade i D och E men då beställde de hem 2st DD till mig och de satt perfekt... :D

• pickolina

ceciliaj

Mmmm, jag har oxå E eller F nu... Mina bröst har växt.. :( Men jag hade DD i så många år och blev ofta på dåligt humör när alla försökte pracka på mig E som aldrig passade... *skratt* Gudskelov för butiken Details... :)

• pickolina

algit

Jag handlar bara bh´s på Details, Åhlens eller NK. De har DD/E/F... :) Men det kostar ju en slant... :(

• pickolina

Tänk hur mycket man kan diskutera om bröst! :D

• ceciliaj

jag kollade lite på halens, och såg att E inte fanns med i måttabellen, utan det gick direkt från DD till F. är inte det konstigt då?

• Zemiramis

Famous: Ja, jag såg ditt inlägg, tack

Apropå det här med kupstorlekar. Är en dubbelkupa tex DD större eller mindre än D? Gäller det samma för AA-kupa? Är AA större eller mindre än A?

• pickolina

ceciliaj

Jo det lät ju oxå lite underligt!..
    Speciellt som de bevisligen säljer den gossard behån i E och jag har sett att de säljer flera andra behås i storleken E, då borde de ju ha med det i tabellen kan man ju tycka. Weird! *s* Som sagt, butiker och storlekar, det är sååå snurrigt. Att de inte ens kan få ordning på något som borde vara så simpelt.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)