Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
ceciliaj
Nej jag har absolut ingen aning om hur det är utomlands...jag har aldrig köpt bh´s utomlands...jag vet bara att i sverige så är DD och E inte samma sak!..vilket de påstår i de flesta butiker... :(
Visst är den?!! Jag har nog närmare 10st sådana... det är en av mina favoriter! :D Var därför jag sökte just på den... *hihi*
oj vad det blev förvirrat här, men nu fattar jag. har själv E eller F så jag behöver iofs inte tänka på det
algit
YES, kolla min länk där så har du ett exempel på en bh som säljs i både DD och E..och det är på Halens.. *s* På Details där jag alltid handlar så har de DD och E i samma märke/modell och de skiljer sig alltid lite åt... Någon gång ville jag ha en bh som de bara hade i D och E men då beställde de hem 2st DD till mig och de satt perfekt... :D
ceciliaj
Mmmm, jag har oxå E eller F nu... Mina bröst har växt.. :( Men jag hade DD i så många år och blev ofta på dåligt humör när alla försökte pracka på mig E som aldrig passade... *skratt* Gudskelov för butiken Details... :)
algit
Jag handlar bara bh´s på Details, Åhlens eller NK. De har DD/E/F... :) Men det kostar ju en slant... :(
Tänk hur mycket man kan diskutera om bröst! :D
jag kollade lite på halens, och såg att E inte fanns med i måttabellen, utan det gick direkt från DD till F. är inte det konstigt då?
Famous: Ja, jag såg ditt inlägg, tack
Apropå det här med kupstorlekar. Är en dubbelkupa tex DD större eller mindre än D? Gäller det samma för AA-kupa? Är AA större eller mindre än A?
ceciliaj
Jo det lät ju oxå lite underligt!..
Speciellt som de bevisligen säljer den gossard behån i E och jag har sett att de säljer flera andra behås i storleken E, då borde de ju ha med det i tabellen kan man ju tycka. Weird! *s* Som sagt, butiker och storlekar, det är sååå snurrigt. Att de inte ens kan få ordning på något som borde vara så simpelt.