• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • famousfairy

tärnansara, grattis men ta det lungt, 3v är inte mycket, promemade räcka nog. Bli inte för andfådd eller få hjärtat att pumpa för mycket, det är inte bra för läkning, du kan fortfarande få inre blöding som du inte vet om som kan orsaka "ärr" inuti och då bli det kapsel bildning.. tror jag..
    det är mitt råd i alla fall,

• Tärnansara

famousfairy

Tack för att du svarade!!! :)
    Hur länge tycker du jag ska vänta? Hur länge väntade du?

Kram

• pickolina

Tärnansara

Om du läser några sidor tillbaka i tråden har jag för mig att Nancy pancy skrev att hennes kirurg sagt att hon skulle vänta 5v innan hon började träna och att hon då skulle låta bli att träna bröstmusklerna.

Kika som sagt, jag kan minnas fel...

• famousfairy

läkningstiden för kroppens celler är allmänt 6-8 veckor, även ett sår på fingret eller en finne. Jag skulle vänta tills 6v streket (eller 5 som pick sa) och sedan bara promenera, gärna upp o ned backan lite, men utan att studsa eller bli för andfådd. 4-5 tim på stan knäkte mig runt 4v!

• pickolina

VIKTIGT att lyssna till kroppen och inte överanstränga sig efter en sådan stor operation. Det kan jag inte nog understryka...

• Tine J

Hallå alla!!
    Det blev ingen promenad i går, det ösregnade ute!( hade bara tänkt gå en kort runda på området):) Däremot var jag tvungen att gå till arbetsförmedlingen idag på ett sånt där informationsmöte eftersom jag har sommarlov från mina studier. Det gick bra men det känns efteråt att det är nätt och jämt vad man orkar just nu. Annars håller jag mest till i soffan, mellan mina övningar och promenaderna runt i lägenheten :)

Vill passa på att hälsa till Myslis också att ändå om mina tuttar är "oäkta" så har jag inte kunnat ge en bättre present till mig själv.Äntligen har jag tuttar!!!Jag är så nöjd!!

Har tänkt på en sak. Folk lägger ner pengar på bilar och dyl. och det är det ingen som ens reagerar på. Men tänker man ett steg längre så sjunker ju bilen i värde....men det gör inte vi, Hi,hi!!!

Hoppas det är bra med alla er andra också!!! Kram!

• Swing

Strunta i att svara myslis och andra med liknande åsikter!!
    I den här tråden utbyter vi erfarenheter och frågar inte efter åsikter från de som redan är nöjda eller emot dessa ingrepp.

• shania

Jag tycker som Swing finns ingen anledning att gaffla med folk som ska pracka på andra deras åsikter ang bröstoperationer.
    Att folk innbillar sig att man är intresserad av att höra vad de tycker i en fråga som de absolut inte kan leva sig in i, då de är så nöjda med sina bröst och i tid och otid ska påtala för oss som försöker göra något för oss själva för att vi också ska må bra och vara nöjda med våra bröst,att det är fel,oäkta osv. Våra bröst är inte ett dugg oäkta bara förstorade !

• Rat

Hejsan flickor! Nu har jag pratat med en sköterska på Victoriakliniken. Ska dit 4/7 för en koll. De ville att jag skulle komma i dag på en gång men det hade jag tyvärr inte möjlighet till.....Hoppas verkligen det går bra, men jag är ganska säker på att det är nåt fel. Lyckliga ni som inte har besvär. Skulle vara överlycklig över mina om det inte vore för detta

Svar på tråden Bröstförstoring (5)