• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • pickolina

Tärnansara

Men det säger inte att en DD inte kan passa dig ändå, det beror ju på din egen form och vilket moell på bh du provar osv... Så testa båda!

• ceciliaj

Tärnansara:

DD finns inte i svenska storlekar, efter D kommer E och sedan F osv.. men amerikanska o brittiska storlekar har DD, vilket alltså är samma som en svensk E. de olika storlekarna står oftast på prislappen enligt olika länder.

• Alaska

pickolina:
    Tack för din omtanke Jag har varit i kontakt med andra kliniker, men av olika anledningar valde jag denna. En anledning var att personkemin stämde bättre med denna kirurgen..

Tine J:
    Det är Art Clinic jag har varit hos och som jag nämnde så är jag väldigt nöjd bemötandet jag fick där. Han lyssnade verkligen på vad jag ville och kom med olika förslag. Det var bara lite mycket information att ta in vid första konsultationen och jag kommer bara ihåg att han nämnde att det nog kunde bli bra att lägga över muskeln på mig.. Men självklart får han ge mig en bra förklaring. Jag är inte den som ger mig i första taget.. Och eftersom det är en så stor operation så vill jag verkligen ha koll på för- och nackdelar.
    Kram på er!

• Tärnansara

ceciliaj pickolina

Tack då fick jag det bekräftat, har undrat så!!! Då kan jag alltså ha 70DD om jag har E!

Kraaam

• pickolina

ceciliaj

Det sämmer inte alls!.. DD och E är INTE samma sak och båda storlekarna säljs i Sverige!.. Jag hade förr DD och hade inga problem att hitta storleken i svenska butiker, numera har jag E och de är av samma märke samt samma modell som de jag tidigare hade i DD...och de sitter INTE lika dant för de är något större och sydda annorlunda!...

• pickolina

Jag kunde tex INTE ha E-kupa när jag hade DD... Å nu när jag har E så kommer jag inte i mina gamla DD-kupor.

Jag vet att vissa butiker säger att det är samma sak men det är det alltså INTE...

Jag har tex Gossards satin-push-up i både DD och E... Med flera... Å det skiljer sig mellan dessa och båda såldes dessutom i samma butik, så det var inte så att butiken bara hade utländska storlekar eller bara svenska storlekar osv....

• pickolina

Alltså, förlåt, jag vill inte alls vara otrevlig men jag blir bara så leds på folk som fortsätter att hävda detta när jag själv vet att det inte är så eftersom jag har haft både DD-kupa och E-kupa och vet skillnaden mellan dessa!

• pickolina

Kollar man på svenska shoppingsidor så kan man oxå hitta tex gossard i storlekarna D, DD, E osv...

Åter igen, DET ÄR INTE SAMMA SAK!

Så, nu har jag sagt mitt... *fniss* ;)
    För denna gång....

Svar på tråden Bröstförstoring (5)