Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Skönt att du äntligen fick prata med kliniken och ska dit igen, Rat. Håller tummarna för att det ska gå bra för dig.
Rat:
Bra att du har fått en tid. Hoppas att det löser sig för dej.
Ja, man ska vara glad om man slipper det du har utan bara vanliga "läkningsprocess problem" de går över med tiden.
Jag känner inget konstigt nu eller väldigt sällan,utom som jag skrivit när jag simmar .Så jag gör nu en liten test min läkare sa ju att man skulle göra sånt som känns konstigt just för att vänja muskeln.Så nu simmar jag varje dag (har pool så det går lätt) och bara på en v. känns det mycket bättre.
Så gör det som tar emot istället för att undvika. ett tips från lilla mej
va bra Rat, äntligen ska du få hjälp, du har gått igenom sååååå mycket på sistone. Jag få riktigt med smärta ibland men ha började träna också så det är nog detmen iblan är det verkigen aj! aj!! aj!!! som om någon klämma i en ca 2cm stort område. Nå ja..
va inna på HM och provade bh (igen) idag. Bara bygel inget annat, det verkar som deras B är lite större än Lindex B kan det vara så för bygeln passade bra omkring brösten.Men sen såg jag i spegeln att jag har massor med blåa ådrår som syns! som om huden är jätte tunn! Se bröst ut så där!?
I dag 9v på dagen sedan op, visade jag brösten på stan i en v ringade top från bik bok.. det börja kännas ok
Ni har så rätt!! Kunde bara inte låta bli att lägga in en kommentar till Myslis...men det är inte värt att lägga nån energi på deras dumma kommentarer! Ska ignorera alla!
Skönt för dig Rat att du äntligen fått en tid, jag hoppas verkligen att det går bra för dig!!
Famousfairy jag tror att ju mer spända brösten blir ju mer syns ådrorna så det är nog helt normalt. Har inte sett om mina syns än men kommer ihåg när jag fick barn och brösten var uppsvällda med mjölk då syndes ådrorna.
Kram
Vad bra att du äntligen fick tid nu Rat, hoppas att allting löser sig!
Jag undrar en sak. Vet ju att man inte ska träna i börja, men när kan man börja med morgonpromenader?? Jag har gått nu i några dagar och mina bröst är 10 dagar. Men jag har hört att man ska vänta några veckor.. Vad tror ni? Är det farligt?
Kramar!
Rat
Åh vad skönt för dig. Hoppas verkligen det kommer lösa sig. Skickar en lycka-till-kram!
famousfairy
Det är nog säkert för att de är så spända nu... Men visst syns ådrorna på mångas bröst även i vanliga fall. Det har de tyvärr alltid gjort på mina tex... :( Något jag är mindre nöjd med! Jag tänkte tex på det när jag såg Tyra Banks en gång. Det syntes trots att hon har så mörk hy...
G L A D M I D S O M M A R!!
Pickolina, Rat, Famousfair och alla andra!
Ha det toppen idag!
Puss och kram!
Åh vad ni är underbara och omtänksamma tjejer. GLAD MIDSOMMAR allihop!!!!!!!!!!!
KRAM
Tack pickolina och famousfairy för era goda råd!!!
Ha en jätte trevlig midsommar allihop!!!!
Kraaaam
Oj vad jag le.. Glad Midsommar tjejer!
imposs, girl. om det känns ok gör det men bli inte för andfådd, pumpa inte för mycket, och "guppa" inte! En lungn promemnad kan gör like mycket nytta som en snabb jogging runda av samma distance, det ta bara längre tid!