• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Nyfniken

Rat, Famousfair, Pickolina etc.

Var är ni? Finns ni på mylava?

Vore toppen att ses där!

KRAM

• Rat

Hej här är jag!
    Jag har så mycket omkring mig just nu men jag tittar in då och då när jag har lite tid över. Jag heter samma på mylava Nyfiken

Jag har inte hört nåt från Victoriakliniken ÄN!!!!Morr. I morgon ringer jag igen. Det är så himla svårt när man har folk omkring sig hela dagarna som man INTE vill involvera i detta. Usch och fy och blä. I dag har jag haft ganska ont igen. Känner mig inte uppåt idag och tjafs på jobbet också. Jag vill ha semester NUUUUUU!!!!!!!!

• Tärnansara

pickolina

Tack för ditt råd! Då tänker jag göra som du gjorde, bara tvätta med vatten lite lätt och sätta på ny tejp! Kan jag byta ungefär vid 1-1,5 vecka, tror du det är ok? Plåstrena blir ju lite snuskigare snabbare på sommaren när det är varmt!

Kraaam

• Rat

Bridzi
    Jag är också 40+ och jag har tagit ett lån till detta som jag har tänkt på i mååååååånga år. Betalar av med 1000/mån. och tycker det är värt det trots ALLT!

• sahlena

Bridzi:
    Jag är 35, har pojkvän och 2 barn.Jag har velat ha större sen länge, och alla sa att efter barn och amning skulle dom bli det.. Jo hej du! Tvärt om dom krympte efter första och försvann helt efter andra. Jag tog mina spar pengar (14000) och sen la han in resten(18500). Mina tuttar är nu 2 veckor + 3 dar.
    Är helnöjd, och det är så kul att kunna "fylla" ett linne eller en top. Vi är fem på jobbet men jag har bara berättat för en. Här hemma är det en del kompisar som vet. Inte mina föräldrar.

• sahlena

Det där med att ha ont på morgonen.. Jag tar en citodon på kvällen sen vaknar jag vid 3-4 och har nåt grönj*vligt ont tar då iprem och sen inget mer förräns till natten igen.

• Nyfniken

Nu krånglar mylava igen...

• impossible_girl

Alaska:
    Jag har 380cc trögflytande silicon. Bakom bröstmuskeln.

Kram!

• Diablo

Bridiz:

Jag hade sparat ca 18000 kr som egentligen skulle gå till en ny häst, då den jag har i dag pensioneras. Tänkte att han är bara 12 år och fungerar säkert i 6 år till, därmed har jag 6 år på mig att spara upp lite kapital igen. Resterande 16000 kr tog jag lån på.

• pickolina

Tärnansara

Jag bytte alltid tejpen efter jag duschat, dvs i princip rengjorde jag inte alls... Men du ska göra det som känns bäst för dig men tänk bara på att inte göra för mycket så huden blir irriterad.

Jag vet faktiskt inte hur ofta jag bytte tejpen. Jag lät den sitta tills den började lossna eller var förstörd. Att den blir smutsig brydde jag mig inte om...

Första gångerna använde jag M3´s vita tejp men sist köpte jag Scanpor´s hudfärgade, för att den ska vara bättre om man är känslig + att det ser fräshare ut. Jag gillade dock inte den tejpen, efter några dagar så gick klistret igenom tejpen och la sig på utsidan liksom... :( Så denna gång kommer jag köra med M3´s vita istället... Är alltså nyopererad, igen.. *skratt*

Men det där med vilken tejp man gillar får man testa. Alla tycker ju så olika... :)

Någon annan här i tråden skrev att hon blivit tillsagd att byta tejpen var 14e dag.. Det tror jag är ganska bra..

Svar på tråden Bröstförstoring (5)