• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Alaska

myslis:
    Jag är 40+ och har önskat mig bröst i säkert 25 år.. När jag var i tonåren hoppades jag i det längsta att mina bröst inte hade växt färdig - men tyvärr. Det hade de. Det blev inte mer än myggbett. När jag sen väntade barn fick jag grymt snygga bröst och önskade att jag skulle få behålla dem - men tyvärr. De försvann.. Det är jättebra för dig att du är nöjd med din kropp och aldrig skulle göra en bröstförstoring men alla är faktiskt inte nöjda med den äkta vara de har. Eller i mitt fall - inte har.

• Tine J

Nu är jag hemma igen efter min operation som jag gjorde i måndags på Victoriakliniken(sov på hotell en natt i Stockholm). Allt har gått jättebra!! Det stramar ganska rejält fortfarande och har lite problem att komma i och ur sängen men det har blivit mycket bättre, men jag har ju i bakhuvudet vad alla sagt, att man kan få ondare igen.Hoppas inte det! Jag är såå glad att jag har läst på den här tråden så mycket innan jag opererade mig så jag kan jämföra mig med hur ni andra mår eller har mått. Är supernöjd med storleken, fast de är svullna fortfarande förstås!!SÅÅ skönt att det är gjort...

• Alaska

Grattis Tine J! Skönt att allt gått bra och du är nöjd med storleken.
    Kram

• Tärnansara

Hallå!

Mina bobisar fyller tre veckor imorgon!!! :)
    Jag är så sugen på att börja träna igen, jag har en crosstrainer hemma tror ni jag kan börja träna lite lätt på den om jag inte använder armarna???

När började ni träna?

Kraaam

• paprika

Hej!!myslis
    Äkta bröst är det fint bara för att man säger äkta eller??.
    Nöjd bara för de är äkta??.
    Jag kan säga jag är mera nöjd med oäkta o de är finare me!*L*. Min personlighet är äkta.
    Kan även säga att äkta är ett stort begrepp!..vad är äkta?
    Typ när man kliver upp på morgonen o är äkta ruffsig,osminkad och naken!.. Ja! ett begrepp av äkta!..Så när jag kammat,sminkat,och klätt mig i ngt som passar min kropp!..Hoppsan jag har gjort om mig till ngt bättre i mina ögon..äkta eller oäkta det är frågan!!...Retas lite nu men kan säga att en bröst op va värt både de som är negativt inställda o posetivt. Kan säga att jag är glad o min omgivning får ta del av det!!;)...Oäkta behöver inte vara negativt alls!!*L*...sköt om dig o ha en trevlig sommar i din äkthet!*L*..snällt menat.:)...Kram/P

• Tine J

Tack Alaska!
    Ingen är gladare än jag över att det inte är så varmt ute nu, så jag inte behöver ha dåligt samvete att jag inte varit ut än. Men jag försöker röra på mig inne och gör lite övningar med armarna som jag fick lära mig på klinien. Funderar på att ta en promenad runt kvarteret i kväll när min pojkvän kommit hem.Vill gärna ha någon med mig första gångerna.
    Alaska vart ska du operera dig?
    Kram

• Alaska

Tine J
    Jag ska operera mig på Art Clinic i Gbg den 1 augusti å jag ser så fram emot det.
    Kram

• Rat

Tine J
    Grattis!!!
    Jag kommer ihåg min första promenad efter operationen. Runt kvarteret bara och jag var helt färdig. Bara så du är lite beredd

• sahlena

Tine J:
    Ja du lär bli bra slut. Jag flåsade som ett ånglok och damp som en sten i soffan när jag väl kom hem, ändå var det ju ingen lång promenad jag tog. Ta det lugnt bara.

Kram S

• famousfairy

Tina J .. Måndags! herregud! ta det lungt!! grattis..
    kul att det var andra som höll med mig efter mylis inlägg. jag började nästan få skuldkänslor i fall att jag kränkte henne:-/
    men också för mina bröst, jag önskar att de VAR äkta det var just därför jag viste att jag ALDRIG skull göra det för att de inte var äkta... och som min kirurg sa.. jag verlkigen kämpade med Brava..

Pickolina jag tror jag måste vänta lite till! fast NK ha rea fr.o.m nästa vecka och jag vill köpa bh!!! få se..

Svar på tråden Bröstförstoring (5)