Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
I'm going crazy!!! jag har så ont om pengar och jag tror att tjejerna komma att skratta om jag gå ditt igen utan att köpa nåt!
70 är för tight 75 för löste, så idag ska jag till timarco där jag har en rabbat kupong för 50 spänn. Dim funkat inte och inte heller Pärla men jag tror jag kommar att vara en hederlig triumph tjej! Push up HELT fel. fel form för mina bröst.. kanske sen när de är ännu mjukare!? Om dom bli så.. de är bara 10 veckor..
Zemiramis, viste är det kul här!?
Jag tror maidenform gör små storleker och det gör DIM också.. Pärla? nu när man har bröst måste man handla i vuxna affärer!!
Jag tror att maidenform gör små storleker?
Dit igen? alltså till NK.. sorry glömde att ni inte kan läsa mina tanker!
Sitter bh:n för löst fixar jag till det! Sprättar bort biten med spänne på ena sidan, klipper av nån cm och syr fast den igen. Vid behov tar jag bort en cm på varje sida. Hoppas ni förstår hur jag menar. Har man en vanlig symaskin och ställer in på tät sicksack går det på nolltid.
Famous: Hm, tja ni är ju rätt så trevliga när allt kommer omkring
Gomorron!
Vill bara höra om det är nån mer som har haft blod på tejpen under bröstet? Jag ska ta stygnen nästa torsdag och ska ju absolut inte lyfta på den tejpen jag har nu. Men jag fick se i morse att det var lite torkat blod, ca två cm, i kanten av ena plåstret. Tycker mig se att det är lite mörkare vid just det ärret under plåstret och skulle gissa på att det är blod därifrån som sipprat ut lite vid kanten av plåstret. Vad jag vet så var det inte så direkt när jag kom hem utan det måste blivit efter nån dag men att jag inte sett det förrän nu. Annars mår jag bra och har inte ont alls i själva brösten, det stramar bara runt ärren. Men det ser jag som att det ska vara så eftersom de bara är lite drygt en vecka gamla. Är bara lite orolig över att det blödit lite. Har pratat med en sköterska på Victoriakliniken och hon trodde inte att det var nån fara men jag vill ändå höra med er om det är någon mer som känner igen sig?
TineJ
Jag blödde också lite under tejpen men det var ingen fara
Oj oj oj tjejer nu har jag köpt en massa nya BH nu och kläder. Hjälp! vad jag har shoppat loss senaste dagarna.Måste nog sätta stopp nu för tänk om jag inte får behålla mina nya bröst....vad ska jag då göra med alla nya kläder? Men man måste ju leva på hoppet också och unna sig nåt. Eller hur?!!!!!!
Tänkte på dig famousfairy när jag var på NK, om du också var där och shoppade vilt
Rat
Skönt att höra! Snacka om att men känner efter och ser alla små detaljer och tror direkt att det ska gå åt skogen....men det hör visst till det också om jag förstått er rätt här på tråden.Dom är ju så fina mina nya "vänner" och vill för allt i världen behålla dom!
Tycker att du gör så rätt Rat,unna dig lite nytt, det är du värd!!
Bridzi:
För ett tag sen så undrade du om hur omgivningen reagerade när man berättade om sin operation. Jag vill bara berätta hur min mamma reagerade för jag blev så glad. Hon är 73 år och har inte alls små bröst som jag har. I går berättade jag att jag ska operera mig i sommar och hennes reaktion var bara: "jag förstår dig, du kommer att bli jättefin". Jag är 40+ och hon har varit med mig många gånger när jag förgäves försöker hitta bh eller bikini som passar. Det ska bli ett nöje att ta med henne för att shoppa nya bh när det är dags..!
Kram!
Hej tjejer!
Jag är så lycklig, så lycklig, så lycklig!!
Jag bara ÄLSKAR min nya bröst!!!
Jag hade aldrig trott att jag skulle tycka om dom så här mycket.
Idag har jag shoppat BHar och det är så himla kul. Jag hade lite problem med att hitta rätt BH-storlek bara. Det blev en turkos i stl 85C och en vit i stl 75D och dom sitter kalassnyggt!
Nu kan jag nästan tycka att mina "nya vänner" är för små, hehe. Tänk så konstig man kan vara.
Ha det gott alla där ute!
Alaska, min mammaär också över 70 och var jätte glad för mig (är oxå40+ inga barn)
Hon sa tänk på alla de klänningar du provade som du skulle kunna ha nu!.. de var längre fram en bak!!
Nancy pancy! var du är ROLIG!! jag är så lycklig du är glad, jag blev stressade över att köpa bh för att hitta rätt storlek men nu när jag har läste diit inlägg så vet jag att inte alla komma att vara samma storlek pga de olika märken! Jag har provade både en 70D och en 75 C i triumph, var sin model och både satt perfekt! jag vet hur de ska sitta så det är bara prova mig fram. H/M verker ganska små!
Träffad min ex idag, han frågade om jag hade op mig, jag sa det är otrolig vilken under kläder man kan hitta nu för tiden och så jag inte så benig som jag var förr, han sa att det var ett väldigt diffust svar men ok.. Jag tänker inte tala om det för honom!! Han kan tycker vad ?%&? han vill!