Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Lollipoppsan:
Jag kan rekomendera Liss och Liss i uppsala. Bra, "billiga", super trevliga sköterskor mm.. Jag opade mig den 2:a juni och är hel nöjd..
Lycka till!
Rat:
Nu håller vi tummarna för varandra idag.
Hoppas allt löser sig för Dig!!
KRAAM
Lycka till Rat och Nyfnikan!!
Hm, många har frågor ang när man kan sola efter op. Det är för mig helt ointressant , jag undrar ist när får man bada (ute)?
Hemma igen en snabbis och kollar förstås direkt vad ni skrivit medan jag varit borta, bor så mycket som möjligt i sommarstugan, utan dator, skönt men jag saknar "tråden"! Trodde väl aldrig att jag skulle kunna visa mig på en badstrand innan jag ens tagit stygnen! Men med tejp och en ganska löst åtsittande bikini över ärren så har det gått över all förväntan.Det går att dölja tejpen rätt bra med bikinin...känns så himla skönt att kunna se sig omkring på badstranden och konstatera att jag inte har minst bröst längre:)
Zemiramis
Jag har mina implantat bakom bröstmuskeln. Lite roligt, jag är också snittad två gånger. Men jag tycker nog att snitten var värre än bröstoperationen. Det kan ju i och för sig bero på att jag var mer förberedd inför smärtan nu och var lugn och visste att det går över fort. Första gången fick jag nog lite panik över hur ont det gjorde.
Zemiramis
Jag tror att man kan bada ute bara stygnen är tagna och allt har läkt ordentligt, dvs att det inte finns någon infektion runt ärren. Ska ta stygnen på torsdag och tänkte höra efter lite närmare då...kan berätta senare vad de sagt till mig om det. Men det finns säkert någon här på tråden som vet.
TineJ
Åh, vad skönt att allt gått bra för dig och att du känner dig nöjd .
Ja återkom gärna med info ang badning. Jag älskar att bada och sommaren verkar bli varm.
Njut i stugan!
Hej alla.
Rat och Nyfiken, hoppas det gått bra för er i dag.
Jag har varit på en andra konsultation hos min kirurg i dag och det kändes jättebra. Jag fick svar på alla frågor som dykt upp sen jag var hos honom sist, fick förklarat för- och nackdelar med placering av implantat bakom eller framför bröstmuskeln, och efter det bestämdes att mina ska ligga delvis under. Så nu ser jag ännu mer fram till att det blir min tur om 4 veckor!
Hallåj tjejer!
Jag har varit dålig på att vara här på sista tiden. Fy skäms på mig, vill för allt i världen inte tappa kontakten med er. har flyttat och haft mig.....Det har i alla fall gått bra för mig i dag. Charles klämde och klämde och tyckte att de kändes mjuka båda två, men att det högra var lite fastare. Även om jag fortfarande har ont så MÅSTE det inte betyda att det blir för hård kapselbildning sa han. Det är bara att avvakta och hoppas att det blir bra. Jag skulle äta mycket E vitaminer var hans råd.
En sak kan inte sägas nog många gånger här och det är att LÄKNINGSTIDEN ÄR LÅÅÅÅÅÅÅÅNG. Man måste ha tålamod som Algit och en YsterSyster brukar påminna om. Brösten blir hela tiden mjukare, finare och känns bättre och bättre. Först nu när de gått 4 mån. sen min operation sover jag helt obehindret på sidan. UNDERBART!!!!!
Hoppas det gått bra för dig också Nyfiken!
Alaska, du ska se vad 4 veckor går snabbt Snart din tur
Kul att du också är nöjd med dina nu famousfairy
Kram på er
Rat:
Kul att höra av dej.Bra att det verkar nästan ok. Då löser det sig kanske av sig själv ,jag håller alla tummar för det.