Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Kan tyvärr inte idag. Får planera smartare till nästa gång istället så jag kan vara med, skulle vara roligt.
Vem kommer på fikat ikväll?
hjartat73
~emma~
Fler?
Ska verkligen försöka komma på fikan ikväll!
Julibrud -06 : herregud vad skönt att kunna ta det lugnt nu, själv känner jag att det är nu jag tid att ta tag iallt (iom semestern), men känner mig nog hyfsat lugn ändå
Hej!
Jag skall försöka komma, men stannar inte så länge...
Kram
Hej hopp! Jag tror minsann att jag ska försöka dyka in på en fika idag! Kram på er!
Hej alla!
Jag har jobbat så mycket nu så jag har inte hunnit med att gå in här. Såg att ni skulle fika idag. Hoppas ni har det trevligt! Jag följer gärna med en annan gång!!
hoppas att ni hade det kul tjejer
Jag blir så glad varje gång jag ser er
som vanligt jättekul att träffas.......tack för igår tjejer.
Kramar
Det blev aldrig några träffar för mig....snyft!
Julibrid och alla andra som läste mina klagomål: Igår eftermiddag ringde bagaren själv upp mig och kom med jättebra idéer och var väldigt tillmötesgående. Så jag får ta tillbaka det jag sa om bageriet. Tårtan är löst.
Däremot kvarstår mina klagomål angående middagsarrangören. Jag har inte ens fått veta måtten på borden, hur många som kan sitta vid varje och om de har dukar som passar till borden. Lite svårt att planera då.
Är det ingen annan som känner sig smått hysterisk? Jag vaknade kl. 4 och kunde inte somna om så jag gick till gymet kl. 6 och tränade i 1,5 timme innan jag gick till jobbet. Och det var bröllopsbestyrens fel att jag inte kunde sova.