• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • jajj@

Emma, jag vet inte om du hinner läsa det här innan bröllopet, men jag skriver ändå. Jag antar att ni har gått hem nu, eller i all fall är på väg hem från er myskväll innan bröllopet. Hoppas att ni hade en trevlig kväll och att ni är glada och förväntansfulla inför morgondagen, det är i alla fall jag.

Ville bara passa på att önska er en trevlig dag i morgon, kom ihåg att försöka njuta av själva vigseln och vara närvarande där och då, den kommer ju aldrig mer igen. Och om ni är oroliga eller nervösa, tänk på att alla som är där älskar er och är där för er skull. Ha en trevlig frukost med tärna och bestman, och glöm för all del inte slappna av inför fotograferingen.

Många kramar och lycka till!!!

• ~emma~

jespers darling - lycka till du med! :D

mrsJuly och jajja - tack :)

jajja - hihi, är för nyfiken av mig, var tvungen att gå in här och se vad du hade skrivit :D Jag ska tänka på dina ord och försöka att bara njuta. Kvällen har varit helt underbar med en fantastiskt god middag, och det var skönt att bara få umgås lite med M. Det är så hektiskt inför bröllopet så det är skönt att få slappna av lite! Ses imorgon :)

• Lemice

*smurfen*

Jag tänkte fråga om du hade någon bra som filmade på ditt bröllop?
    Behöver verkligen hitta någon snabbt. Hoppas du kan vara till lite hjälp=)

Kram

• hjartat73

Lemice *Smurfen* är i Gbg i helgen, vet inte vem hon anlitade som filmare. Har du kollat han vi ska anlita om han är ledig?

www.livendahl.com/

• Svemerikanskt bröllop

Grattis ~emma~
    Grattis jespers darling

Vilket väder ni fick. Skulle vara så kul att träffas och få höra om dagen. Hoppas ni hade det jätte jättebra och att sminket höll någotsånär. Jag är så glad för er alla som har blivit gifta och så nervös för mig själv.

Om två veckor åker vi "hem" och det är då det verkilgen gäller. Jag kommer att gråta under två veckor innan bröllopet. Först när jag träffar min sambos släkt som jag inte har träffat och sedan när jag träffar mina släktingar jag inte träffat på länge och min lilla brorson och sedan mindre trevliga tårar när allt går fel. Så på bröllopsdagen kommer jag att vara helt rödögd. Jag får dricka mycket vatten så jag inte blir helt uttorkad. En av mina tärnor är minst lika gråtmild som jag. Det kommer att se för roligt ut.

• mrsJuly

Hej! Jag skulle bara vilja delge er att jag har sutit och hållt på med vigselprogramet HELA dagen! Ja happ... hoppas det blir bra det här. Hon som skulle sjunga solo kan inte... ja ja! Allt fixar sig! Ska iväg o hämta ringen nu!

• mrsJuly

Hoppas att ni mår bra och undviker "ränder" i solen Hur går det för er? Kramar!

• Svemerikanskt bröllop

Det verkar om att många är upptagna nu. Känner själv att tiden rinner iväg, men samtidigt kan man ju inte göra så mycket när man sitter på jobbet. Garanterat fri från solränder är man ju i alla fall. tack för att magic tan fungerade så bra.

Ska hämta klänningen i veckan hade jag tänkt. Är lite nervös för det, vet inte varför. Är nervös för allt.

• Lemice

hjartat73

Yes jag ringde faktiskt upp honom för ett par dagar sen och han lovade att höra av sig dagen efter men har fortf inte gört något.
    Ska ringa upp och kolla igen...

• Puh76

Igår hade vi vigselsamtal och övade. Det kommer att bli så fint!!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3