• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • mrsJuly

Hjärtelycka! Vet inte hur långt det är mellan....man ja, tror att Bordershop är det mest prisvärda. Har de inte bokat båt så be dem åka mellan Rödby och Puttgarten istället.Först över bron... Ledsen jag inte kan vara till mer hjälp! Kram!

• Hjärtelycka

mrsJuly:
    Tack än en gång! Jättegulligt av dig att svara!
    Dom har redan bokat båt....
    Ha en skön dag & lycka till med allt nu(såg i Malmöbruds-listan att Ni har drygt 1 vecka kvar till the big day)!! Håller tummarna för att ni får kalasväder!

• Bettan, Skåne

mrs July: det blev faktiskt inga stenar, hittade inte riktigt någon bra penna och sen så orkade jag inte hålla på att fundera mer så jag bara köpte vanliga placeringslappar som jag kommer att stanca ut små rosa blommor och sätta på.

Nu har jag precis skrivit ut alla 80 vigselprogram, såå sköönt att ha det gjort

Sen är det menyerna kvar(om dom från restaurangen kan maila det till mig nån gång, grrr.....)

Sen ska vi köpa presenter till bestman och tärna (skitsvårt faktiskt, nån som har bra förslag?)

Ja, hoppas bara man kan ta det lugnt nästa vecka (och att det blir bara några grader svalare

• Puh76

Bettan: Håller med dig..det är lite för varmt nu!!

Hur gör du menyerna? Har du dem i festprogrammen?

• Utomlands-brud

Hej Eurarina!
    Välkommen, var ligger vinslöv?

• Eruraina

Utomlands-brud:

det ligger mellan hässleholm och Kristianstad

• hjartat73

Hjärtelycka finns en bordershop i Sassnitz också.

• Hjärtelycka

hjartat73:
    Tack! Jättegulligt!!!!
    Vilket är närmast från Travemünde? *måste kolla en karta*

• Bettan, Skåne

Phu76: kommer bara att lägga menyerna ovanpå festprogrammet och se till att de har samma storlek.

Förresten har du nån bra nagelfixare i Limhamn att rekomendera? har aldrig brytt mig om naglarna förut men tänkte att det kanske skulle vara på tiden.

• Puh76

Bettan: Jag ska fixa mina naglar till bröllopet och även make upen hos Hudinstitutet. De finns på Järnvägsgatan!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3