Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Phu76: där var ju jag på ansiktsbehandling, visste inte att de gjorde naglar med, tack för tipset!
Vassegod!!
Bettan: Ska dit för provsminkning på måndag och göra naglarna på fredag!!
Heeej! Hela dagen igår till fem i morse...sedan upp vid åtta och så iväg. Hemma nu! NU är vi klara med vigselprogram och Fest program. Såååååååååååå skönt! Slappa ska jag nu!
Bettan. En av mina vänner ska fixa mina naglar. Hon är utbildad och jätte billig! Finns i Malmö. Hade inte tänkt så mkt på det föränn nu till bröllopet.
Puh, vem ska göra din bukett?
Hjärtat! det ser ut som du och jag har koll på bordershop!
Hur var födelsedagen? Mkt firande?
KRAM!
Hjärtat, har min son fyllt år?? Och jag missade det...
mrsJuly: Blommor och Blad i Limhamn!
jajj@ din son har inte fyllt år än men jag har
Din son fyller år nästa vecka på onsdagen
Mrs July: Koll och koll men jag och pappa var och handlade på den bordershopen i Sassnitz för inte så länge sedan *ler*.
Gör din vän gelénaglar och hur mycket tar hon?
Hjärtat, jag visste inte att du fyllde år nu... Grattis så mycket i efterskott.
Igår blev jag hippad!!!
Så underbart roligt. Hela gänget med tjejer kom hem till mig igår sedan körde de mig iförd bikini och lite roliga detaljer till badet där jag bor. Tur det regnade så där inte var mycket folk . Sedan fick jag åka Harley Davidson till Malmö där vi gick en stund på gågatan mellan Gustav och Triangeln. In en vända på Make Up Store och fick sminkning...asläcker blev man
. Sedan fick jag gå salsakurs och skaka rumpan
. Sedan hem till en av tjejerna duscha och byta om och lite karoke och sedan till Schlagerbaren där jag fick jaga tvättrådslappar för att få dricka. Fick under dagen också en del saker bl a ett halsband som en av tjejerna ska göra. Hellyckat!! Jättetacksam för allt de gjorde för mig...helt underbart!!
hjartat73, wow, låter som en kanonhippa är det på Make up store du ska göra brud sminket sen?