• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Mopedvin

GLad påsk på er alla! Har varit i stockholm i helgen på "Mamma Mia"! Hur bra som helst! Var även på en affär som heter "Taj Majal" och köpte syntethår.
    Nu är man tillbaka på jobbet och sliter...
    Maj börjar närma sig...

• Lapinette

Visst det är inte långt kvar tjejer. Hur är det för er som gifter er i början på maj???!!

Vi hade en del bröllopsdiskussioner igår då jag känner mig lite stressad medan min blivande verkar vara lugn som en filbunke. Ibland blir jag lite sur för det känns som det bara är jag som fixar och trixar inför bröllopet. Måste sparka lite på honom för att något ska hända.

• JeckaH

Jo jag får sparka lite på min sambo också :). Han är för cool, tycker jag, men jag har får gilla läget. Alla kan inte vara så tokiga i bröllopsplanering som jag. Han tar ju ändå ansvar för vissa bitar själv, dom får jag nöja mig med :).

• msbine

Har inte riktigt samma problem som ni verkar ha med era m2b's... Min har varit lugn (hans favoritkommentar har vart "det är ju lååång tid kvar") ända fram tills för två veckor sedan då han upptäckte att vi gifter oss om två månader och han har inte gjort ett skvatt av det han skulle göra. Så nu stressar han som fasiken och gnäller och surar över att sakerna inte har gjorts tidigare och att all hans tid nu får gå till bröllopet... Aldrig blir det bra...

• Lapinette

Hi, hi...det manliga könet verkar inte alls ha samma framförhållning som det kvinnliga. Något som måste ligga i generna. Min gör det han ska men vissa saker måste jag verkligen sparka på honom för jag vill inte att han ska göra det i sista sekund (jag blir stressad).

• FiaMia

Jag blev aldrig hippad i fredags... snopet Jag tror att dom gjorde lite så med mening... förvilla mig lite! hihi Så nu får jag snällt hålla mig lugn och se när det kan tänkas bli!

Har haft min första bröllops-mardröm nu också... Drömde att ringarna inte blev klara i tid. Förmodligen bara för att dom fortfarande inte är klara, får nog ta och gå dit en dag i veckan och kolla så att hon har börjat med dom. Vill ju verkligen inte att drömmen blir verklighet!!!

• msbine

Fiamia: Har bara haft en mardröm hitills, om klänningen, var tvungen att gå dit direkt för att kolla så att de hade beställt rätt klänning :) Man blir lite nojjig.

• Lapinette

Oj, jag har haft rätt många mardrömmar, en så där 4-5 stycken och det började redan för ett halvår sedan. Nu har det faktiskt varit ganska lugnt. Tror den värsta stressen försvann i janauri då det viktigaste blev bestämt.

• mia_maj2006

Satte just ihop en preliminär bordsplacering med verktyget här på BT. Problemet är bara att vår bordstyp med honnörsbord och 6 "tungor" inte fanns så jag fick göra en med 5 tungor + ett extra bord. Det är synd eftersom jag tänkt mig att klippa in bordsplaceringen från BT in i festprogrammet. Det blir att tänka om.

• mia_maj2006

47 ja hittills! Dessutom har vi skickat ut inbjudningar till våra reserver som vi lade på lådan igår så 9 av de 22 som ännu inte svarat har inte ens fått inbjudan...

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!