• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Lapinette

Och just det! Telan - jag har fått min beskärda del av Sveriges vår. Har varit hemma i 15 dagar och sett sol, snö, regn och allt annat som vädret har erbjudit. Landade här igår och stannar tyvärr bara i en vecka men ska njuta dessa lediga påskdagar. GLAD PÅSK på er!

• Pumbaalina

GLAD PÅSK alla majbrudar (och alla andra också)!!!

• FiaMia

Passar också på att önska alla en Glad Påsk!

Lovar att återkomma om det blev hippa eller inte....?!?

• Lapinette

FiaMia - vi inväntar rapport!

• Telan

Stämmer in med di andra och önskar en riktigt glad och trevlig påsk! Må gott majbrudar!!

• mia_maj2006

Jag misstänker ingen och inga...fast det är inte riktigt sant. Vi har middag i vår tjejklubb den 6 maj och datumet bestämdes väääldigt långt i förväg denna gång så då kanske det händer något. Annars är det så mycket att göra fram till bröllopet att jag håller på att boka in varje helg känns det som. Men om någon av mina vänner plötsligt föreslår att vi ska åka och köpa kläder tillsammans en lördag då kommer jag bli misstänksam för det brukar vi aldrig göra...

Mina vänner har sagt att de trodde att festen på torsdagen innan bröllopet var möhippan så vi får se om de står fast vid det.

Glad påsk!!

• Vårbrud76

Glad Påsk från mig också!
    Ska bli spännande att höra om du nu blev hippad FiaMia!
    Det är ju faktiskt inte så många helger kvar som det kan ske, så att spänningen stiger för varje helg tycker jag!

Idag ska jag in till stan och leta efter skor till bröllopet. Wish me luck!

Lapinette, du skulle ju tagit solen med dig till Sverige! Det är verkligen tråkigt med allt regn, längtar som bara den efter lite vårväder nu...

Ha en trevlig helg tjejer!

• Lapinette

Vårbrud76 - tar med mig en påse men sparar den nog till i maj så vi allihop får strålande sol på våra bröllop!

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!