• Köpingsbrud

06 07 08

Hej i det avlånga landet!

Här kommer en blivade brud som står vid altaret den 8 Juli i år.
    Kan inte förstå vad tiden rinner i väg.

Finns det fler som tycker så. Eller ska gifta sig på samma datum.

Hör av er. Roligt och höra hur det går med andra par.

• Svar på tråden 06 07 08
  • virvla

Haha, vi har fortfarande inte pratat med prästen! Det är helgalet ju, karlskrället har inte hört av sig! Sist jag ringde var han "ute på kyrkogården och spankulerade" och skulle ringa upp. Tror ni han gjorde det? Nä.

• Lindblom

hehe faktiskt skönt att höra att du inte pratat med prästen. Vi har inte heller träffat prästen men däremot ringde hon förra veckan och bokade in en date. På telefon lät hon väldigt trevlig så jag känner mig lugn. :)
    Idag har jag beställt brudbukett och bordsdekorationer, känns så bra så! Sakta börjar några bitar falla på plats i alla fall.
    Imorgon ska jag träffa kantorn. :)

• Växjöbrud2006

hej på er!

ska ni valsa?
    till vad i så fall???

• virvla

Vi ska valsa är det tänkt, brorsan ska lära oss dansa vals när han kommer hit till veckan. Funkar det så funkar det och funkar det inte så får vi nöja oss med att dra en vals

Vi hade tänkt valsa till något modernt, typ Benny Andersson, men jag har inte hittat nån jag riktigt gillar....

• Lindblom

Förr oss lutar det åt Av längtan till dig, men jag vet inte. Vi får se :) Lååångt kvar ju :P

• Växjöbrud2006

jag har märkt att "klassikerna" går jättesnabbt när man är ovan valsare!

funderar på come away with me med norah jones, men den går nästan fööööör långsamt!

fyll på med tips!!

• bebop

Har äntligen hittat en hyfsad valslåt. Vi tänker valsa till "Ta mig til havet". För egen del tycker jag att långsamt är bra... Finns tydligen en valskurs på tv4:s "Let's dance"-sida.

Jag har feber idag. Helt otroligt! Tydligen går det något slags virus som ger feber i upp till 10 dagar! Tur att det mesta är fixat...

Nu ska jag in och leta sexiga underkläder på nätet. Någon som har koll på sidorna? hehe

• bebop

virvla

Min vals-strategi är att vi räknar till tre och så länge vi två är samspelta gör det väl inget om det inte är "riktig" vals...

• bebop

mar1lyn

Oj, adressen fungerade inte. Kolla under "costumes"...

Svar på tråden 06 07 08