• Köpingsbrud

06 07 08

Hej i det avlånga landet!

Här kommer en blivade brud som står vid altaret den 8 Juli i år.
    Kan inte förstå vad tiden rinner i väg.

Finns det fler som tycker så. Eller ska gifta sig på samma datum.

Hör av er. Roligt och höra hur det går med andra par.

• Svar på tråden 06 07 08
  • bebop

växjö

Letar du vattenfast? Jag funderar också på det, men så hörde jag att det inte var bra för OM den rinner är den svår att torka bort...

Klar med bordsplaceringen!

• GithKat

Jag har använt Niveas vattenfasta lash revolution med gummiborsten. Den ger makalösa fransar och sitter som berget och rinner inte (jag har snörvlat en o annan gång med den på)

• mar1lyn

är det någon av er som vet vad det ska bli för väder på vår stora dag? Jag har försökt leta efter en prognos (östergötland) men hittar inget. Hoppas ju på underbart väder!

Har äntligen fått semester! Passar bra nu så att man kan göra klart allt inför bröllopet den här veckan nu!

• Växjöbrud2006

www.smhi.se/ finns massor av prognoser men den längsta jag hittade var 5-dygns, så vi får nog vänta med att veta hur det blir! :)

ja, jag letar vattenfast!
    ska kanske testa nivea då! :) tack för tipset!

• Köpingsbrud

Jag kan inte förstå att det är en vecka tills det är dax.
    Bra att veta om smhi hemsida. ska studera den varje dag nu så jag vet hur det blir.
    Vi ska ha fotograferas utomhus innan kyrkan och åka häst och vagn efter kyrkan. Så Vi hoppas på att få fint väder.

Nu börjar nedräckningen då allt ska vara klart.

• GithKat

aHh tjejer kl 08.00 ska jag infinna mig på min hippa......

• mar1lyn

hoppas att du får en underbar hippa!

7 dagar kvar nu....

• bebop

GithKat
    Tack för tipset om Nivea - vi kommer att vara ett gäng brudar nästa lördag med nivea-fransar! hahaha Hoppas att du har en härlig hippa idag!

Vad jag har hört ska det fina vädret hålla i sig... Hoppas bara att det inte blir föööör varmt. Min frissa har sagt att blir det 30 grader ute finns det inget som kan rädda frisyren för då svettas man i hårbotten. Ska kanske köra slickat hår istället för volym?

• bebop

Kolla vad jag hittade. Det får bli slickat hår, tjejer!

Måndag-lördag:

På måndag blir det soligt på de flesta håll men i Norrland möjligen någon regn- eller åskskur. Temperaturen mellan 22 och 27 grader, något lägre i fjällen. Därefter fortsätter det mest soliga och varma vädret men på eftermiddagarna kan det lokalt bildas värmeåskväder. I mitten av veckan kommer lite svalare luft tillfälligt in över Norrland men mot slutet av veckan kan temperaturen nå upp mot 30 grader i stora delar av landet.

Meteorolog: Åsa Bodén

• Lindblom

Åh vad kul med möhippa! Hoppas du har en härlig dag! Jag själv får så vitt jag vet ingen hippa. :(

Bara 7 dagar kvar nu! Tårtan är beställd så en sak mindre att ordna i alla fall.

Måste göra sista putsningen på festprogrammet och vigselprogrammet har vi inte ens börjat på. ;) Men det känns som vi har läget rätt bra under kontroll.

• Växjöbrud2006

om exakt en vecka går vi ut ur kyrkan (vigsel 15.30)!!!

GAAAAHHHHH!!!!!!
    jag kan inte riktigt fatta...!

köpt läppstift idag, ska knåpa med festprogrammet nu... det är klurigt att få sidorna rätt med fram- och baksida och så!!

• Loppan75

Har du inte Publisher att göra festprogram i? Det är absolut enklast. Annars finns det säkert gratisprogram för sånt.

• mar1lyn

åh en varm dag alltså, hellre det än regn iaf! Jag kör på slickat så för mig är det lugnt men vill ju helst inte lukta svett!

Vi var o köpte papper till bordsplaceringskorten idag +bordsplaceringsskylten. Sen köpte vi lite grejer till akutlådan o servetter o ljus. Letar desperat efter skor till vår lilla näbb men hittar inget... jobbigt. Men men har ju en hel vecka på sig att hitta nåt! hihi

• Växjöbrud2006

Loppan75

jag har försökt med publisher men de färdiga mallar de har är ju så "överarbetade", liksom..... jag vill bara ha det enkelt!
    har försökt att testa mig fram utan att använda mallarna och jag kommer ingen vart alls....
    har du några nybörjar-tips på hur man använder publisher?

Svar på tråden 06 07 08