• Köpingsbrud

06 07 08

Hej i det avlånga landet!

Här kommer en blivade brud som står vid altaret den 8 Juli i år.
    Kan inte förstå vad tiden rinner i väg.

Finns det fler som tycker så. Eller ska gifta sig på samma datum.

Hör av er. Roligt och höra hur det går med andra par.

• Svar på tråden 06 07 08
  • mar1lyn

Bebop: hihi ja det skulle kanske vara nåt! Eller städhjälpen Nej själv har jag köpte en vit korsett till bröllopet o ska köpa ett par vita trosor på twilfit.

Vi ska inte dansa vals, utan bara en tryckare till vår låt, Afternoon delight. Bjuder lite på oss själva (Den handlar om att ha sex på eftermiddagarna)

• GithKat

Vi ska "valsa runt" till Björn Kjellmans schlagerlåt.. "Älskar du livet" min prins vill inte ha vanlig vals så vi tar en tryckare med lite fart i, istället.

• bebop

Jag har fixat morgongåva nu.

Det blir en tröja med "Pias man" tryckt på bröstet. (Ganska litet)

Hoppas jag hinner få den. Det stod att det skulle ta 5-7 dagar, men sen när jag skickat beställningen stod det att det skulle ta längre tid eftersom de hade mycket att göra just nu. Känns ju lite B att ge den efter bröllopsresan.

• GithKat

bebop: Håller en tumme att du får den

• bebop

GithKat: Tack!

Hur har ni det? Känns som att det är mest jag som babblar...
    Trots att jag känner mig helt lugn (i alla fall för tillfället) så har jag ett grymt behov av att älta bröllop!

• GithKat

bebop: här är det oxå ganska lugnt.. musiken har dock havererat för oss, men det verkar kunna lösa sig. Blir till att spela massa samlingsplattor mm istället för mp3 från datorn.

Jag har bakat i massor hela dagen. Rosenbröd till varmrätten och bullar till älsklingens födelsedag. Bullarna höll jag på att bränna men de klarade sig precis Ska hämta hem klänningen och underkjolen i em. Sen ska vi åka och handla chipps till senare på kvällen. Jag bara längtar allt mer till den 8:e, det ska bli sååå roligt.

• Växjöbrud2006

jag vill också babbla lite! ;)

var hos frisören idag på konsultation och det kommer nog bli jättebra. en bra tjej!

sambon är på grillfest och räknar med att inte kunna köra till jobbet imorrn..... suck! inte sugen på att dras med en bakis sambo imorrn..... men men, min syster/tärna kommer hit och vi ska ha såååå mysigt imorrn kväll! :)

• mar1lyn

Jag kan också bubbla på lite!
    Jag jobbar sista dagen imorgon o sen är det att fixa klart alla detaljerna kring festen. Har skrivit ett A4 med saker som måste göras... Känns så konstigt, tänk om nio dagar är det dags! Vi tänkte också ha mp3or först men vi kommer nog att ta skivor istället. Vi kommer inte att ha dans, utan mest bakgrundsmusik, så vi ska ha jazz så då kan man ju ta färdiga skivor. Vi dansar bara när vi är fulla i vår släkt och vi har ett alkoholfritt bröllop

vad ska ni ge för presenter till era tärnor, marsalkar o toastmasters?

• virvla

Vi har fått tag i prällen! På söndag ska vi till kyrkan och prata med honom och välja musik och hela faderullan. Sambon fick ett gott första intryck av honom, så det blir nog bra.

Det känns inte som att det är så mycket kvar nu... Festprogram, vigselprogram, utskrifter av de båda, smink till mig, hår till mig, och så hämta klänningen (den hämtar jag på tisdag). Bara jag får klart trycksakerna så blir nog resten bra också.... Jo, musiken måste vi få till också..

Hur har ni gjort era festprogram? Jag har sån himla idétorka.

Som det känns nu får folk supa sig fulla och gå ut på gräsmattan och spela kubb eller fotboll eller nåt i finkläderna

Och vad ska ni ha för musik till kvällen?

• virvla

Ååååååååhhhhhh. Presenter till tärnor och sånt kanske man skulle ha? Ihhh! Vad ger man för något??

Svar på tråden 06 07 08