• insideharmony

Medeltidsbröllop

Ja gör här en ny tråd för oss där vi kan slå ihop de två andra trådarna vi hade å vi blir fler i samma om vi slår i hop dem i stället ;)

En tråd för oss som planerar ett medeltida bröllop

Jag startar här nu en tråd för oss som vill planerar att ha ett medeltida bröllop. Tyvärr har jag hit tills ej sett någon som planerar för detta. Därför startar jag en egen tråd å hoppas att ni andra som oxå vill ha det så hittar mig. Så kan vi ha denna tråd att snacka lite med varandra å byta ideer å tipps till varan å även länkar bilder mm. Oxå kul å höra hur långt ni kommit på vägen å hur det går med planering å så. Vem vet vi kanske kan bli ett gott gäng som hänger på denna tråd för lite likasinnade är vi ju då :D
    Jätte kjamizzar på er alla!

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat.

• Svar på tråden Medeltidsbröllop
  • Isabeau

Sol: ja, ganska nära. Ansikten är ju liksom suddiga, men man får nån sorts "fotobild" i huvudet med hårfärg, längd och kroppsbyggnad osv. (ja, det låter ju lite flummigt!) Fast jag tänkte mig faktiskt dig (innan jag visste hur du ser ut) med långt, svart, rakt hår! Och Kirsto tänkte jag mig som brunett med lockigt hår (som en Kirsti jag känner)!

Kirsto: hoppas att det blir fint väder så ni kan sitta och pimpla (fisk,hihi) i solgass! Det där med presenter är alltid svårt till brorsor och pappor! Min pappa har ju liksom allt han behöver och brorsan kommer bara på tokdyra saker

• Kirsto

Ibbe: Ja, eller hur! Jäkla brorsor till att köpa allt de vill ha och inte lämna en enda liten grej till sin syster att köpa....

• Isabeau

Kirsto: "Ibbe"? *fnissar* Det var nåt nytt!

Jag brukar säga till brorsan att om han inte kommer med en önskelista så får han kalsonger och strumpor! Iofs kan det ju vara bra att få, men det brukar alltid dyka upp en önskelista då

• Kirsto

Ibbe: Jag tror inte att jag skulle få nån av brorsan i alla fall.

• insideharmony

Isabeau
    Lite kul att du tänkt så för då kan du ju kolla in länken här hu ja såg ut för några år sen :D

• Elinore 23/9-06

sa någon medeltid???

vi ska ha ett medeltids bröllop i september
    vi gifter oss i uddevalla kl 17 och ska ha festen på socitetssalongen som det kallas..

• insideharmony

Elinore 23/9-06

Välkommen till tråden :D

Vad lustigt ni har valt vårt reserv datum om vi av nån anledning ej skulle kunna 0108. Fast vårt är då 1år senare :D

• Isabeau

Elinore 23/9-06: välkommen till tråden som sagt! Berätta gärna mer om ni har planerat ert bröllop. Här är vi väldigt nyfikna *s*

Sol: haha, precis så! Du ser ut som en riktig fotomodell på bilderna, förresten! Vi kan förresten bilda en ny klubb utöver de övriga "de tuffa brudarna med brorsor-klubben".

Kramar från Ibbe!

• Kirsto

Ja! Fler klubbar åt folket!

Svar på tråden Medeltidsbröllop