Glamour, mon amour!
Skål och välkomna.
Skål och välkomna.
Roslagsbrud: Det later supergott! Jag hade blivit nojd! Men kanske annu nojdare med litet primorer, jag alskar sparris men det kan nog vara for sent i Augusti. Men sma farska morotter eller lokar som angkokats ar nog gott till saser och rokt fisk. Ocksa litet smalare. Eller kanske nagon god vegetarisk paj? (inte sa smalt forstas) Makrill ar en av mina favoritfiskar, sa jag skulle nog byta bort antingen den rokta siken eller en av laxarna. Och kanske skippa kraftor. Det blir latt sa kladdigt och svar atet. Passar mycket bra pa kraftskiva dock! Om ni vill ha mera kott sa passar val kallskuret och kanske en pate till er buffe tycker jag. Eller kanske en grillad kottbit. Oj, jag blev verkligen hungrig nu, fastan jag just atit frukost!
Jag alskar att springa! Trodde ocksa i manga ar att det inte var for mig, men sa borjade jag nar jag var ute och reste ratt mycket. Precis som Brud_Juni sager sa ar det sa skont att man inte behover nagot mer an sin kropp och sina springskor! Och det ar ett ratt bra satt att sightsee-a pa ocksa. Min sambo springer mycket sa jag blev inspirerad att springa massa kortare lopp. For nagra ar sen sprang jag jattemycket och sprang ett halvmarathon och hade precis anmalt mig till ett marathon, men da sa mitt kna stopp. Sa nu blir det inte sa mycket langre. :(
Fast det ar ratt sa drygt att komma igang, sa Gemma om du borjar, borja langsamt och ge inte upp. Det ar dessutom ganska stor skillnad pa att springa inne pa ett lopband, en litet annan teknik aven om det ger bra flas det med.
*syrener
*nybakat brod (helst i mitt kok)
*fruktig sauvignon blanc, garna fran NZ
*nybryggt kaffe
Åh kaffe! Vill vill vill men får inte, för klockan är 2 på natten men min kropp (speciellt den del som aktiverar kaffesuget) tror att det är sen eftermiddag :(
Motvillig gonattkram, G
Och alla era favoritdofter är mina favoritdofter utom A, och det gäller även när han är svettig ;)
Vill inte sova, vill hellre springa. Kan inget av dem.
Gonatt.
Men lilla Gemma ge kroppen en vecka att ratta in sig! Ta en kopp kaffe och stanna kvar vi datorn eller las en bok eller spring och sen imorgon tar du sovmorgon! Eller tvingar upp dig i ottan och sen kommer det atminstone att vara lattare att somna imorgon! Jag avskyr jetlag, och det ar helvidrigt att inte kunna somna. Dar ar det battre att vara litet groggy dagtid...
Asch, jag glomde att du ju ar stora Gemma och jag lilla Kaisa, du ar ju 73:a, eller hur? :)
Ja mamma, will do so ;) Du är ju trots allt lite klokare, fast att du är yngre hehe.
jag ar ju mamma... :)