Glamour, mon amour!
Skål och välkomna.
Skål och välkomna.
det skulle ju vara en smilegubbe där
Hej på er! Min man kollade också Monte Carlo-F1 igår. Annars brukar han inte titta på sport men jag var god maka och lagade middag och allt annat. Stackaren ska löneförhandla idag, själv biter jag på naglarna för att lägenhet nummer 3 håller på att glida oss hur händerna. Tror eventuellt att hyresvärdarna blir avskräckta när de får se vår låååånga lista med krav. Men nu har jag sagt till mäklaren att hon MÅSTE se till att vi får den här. Den är verkligen perfekt! Ligger bra, ett litet hus med stor trädgård och trägolv. Hoppas det löser sig.
Spöket, skor är så svårt. Själv gick jag och kollade i flera timmar idag efter ett par lämpliga till min f.d. brudklänning. Inte för klumpigt, inte för glammigt, och definitivt inga vita (för att undvika bröllopsassociationer).
Kramar, G
...och jag har bott i london.
hej tjejer det var ett tag sen...
Är du kvar i Shanghai Gemma?
Läste ditt inlägg om bröllopet ni var pa i Ungern...jag blev lite rädd där, för vi hade bestämt oss för buffé...men efter det började jag tveka! :o....
Spöket laban.. vi ska ocksa ha san cake topper. Vi ska tom ha en exakt kopia av deras tarta fast inte med röda rosor.
Du kan hitta deras cake topper pa ebay. fast det var innan jag visste..sa jag har fatt köpa egna prismor och far fixa själv..
När är det alla ska gifta sig? är väldigt nyfiken pa att se bilder fran era vackra bröllop!
Hej! Kan man få se en bild på er caketopper? Blir lite nyfiken nu. Izunia, för det mesta brukar bufféer funka jättebra. Så har det i alla fall varit på de 3 tidigare buffébröllop jag varit på, med jätteproffsig personal. Den här cateringfirman råkade bara vara klantig, och sånt kan ju hända även när man har sittande middagar.
Kram, G
jag har faktiskt ingen bild än, för än sa länge bestar den bara av prismor och staltrad..:) Tjejen som bakar tartan ska sätta ihop det...men sa här kommer det att se ut..
groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/weddingcake.msnw&PhotoID=44
Hoppas att buffén blir bra...det är ju mkt serveringpersonal och de är väldigt proffsiga...far man hoppas efter vad man betalar! :)
Izunia, enormt ståtlig tårta! Ni är överhuvudtaget starka kandidater till århundradets pampigaste bröllop ;)
haha!! det tror jag inte..:) Da tror jag att Spöket laban leder..var det inte ni som skulle ha 700 gäster!?
Jag börjar bli nervös att inget blir som jag tänkt mig..
Izunia, när är det nu ni gifter er? Bästa tipset från en gammal räv: Be släkt och vänner att hjälpa er! Utse någon till cateringansvarig om du tvivlar på cateringens organisatoriska förmåga t e x ;)
Izunia: Spökbröllop är lite speciella. De hamnar i en egen bröllopskategori.