• Bröllopstokiig

Viktväktarna fort 2...

Hejsan!

Den gammla tråden om ViktVäktarna har stängts, så därför tänkte jag att jag kunde starta en ny tråd i samma stil eftersom den andra ändå fick hela 209 inlägg *ler*.

Hur går det för er?
    Själv har det gått "utför" de senaste 3 veckorna, eller jag har helt enkelt inte velat räkna mina points pga att jag velat äta all den goda "sommarmaten" i obestämd mängd =)
    Men nästa vecka är det nya tag igen och då ska jag ta de sista kilon.

• Svar på tråden Viktväktarna fort 2...
  • Bröllopstokiig

Nytt program? menar ni Points plan? vilken version blir detta isf?

• Bröllopstokiig

Det nya programmet heter points plus. Det ska tydligen vara lite plus-grejer för extra effekt. I del ett var plus-tipset att dricka 2l vatten om dagen. Inget nytt alltså. Men snyggt är det i alla fall.

• Bröllopstokiig

Det låter ju bra att det inte verkar vara något helt nytt (Points Plus), så man blir tvungen att tänka i helt nya banor =)
    Ska inte dit förän om ca 2 veckor och tills dess är det stenhård koll på pointsen och mycket motion som gäller.

Jema

• Bröllopstokiig

Har de ändrat själva cd:n också? Den nuvarande är ju bra, förutom lite trassel när man vill spara motionspoints.

• Bröllopstokiig

Hallå Vicki,
    var det mycket nytt med det nya viktväktarprogrammet? Dags att ta sig i kragen om man ska sväva fram "som en älva" i brudklänning i maj.
    Lycka till tjejer!

• Bröllopstokiig

Jag var på VV igår, och det mesta är sig likt. Pointsen är kvar, de har bara gjort nya nya häften med nya recept och så kallar de det hela för Points Plus. Tydligen har de tagit bort de tomma pointsen också. Bra! Jag brydde mig aldrig om dem, men jag gick ner i vikt ändå. Man kan ändå inte äta särskilt många av de f.d. tomma om man vill gå ner i vikt.

• Bröllopstokiig

Tjena tjena myra.
    Ska inte dit förrän 19:00 i kväll och därefter så vet jag formodligen mer.

Återkommer.

• Bröllopstokiig

ok, men då kan man fortfarande hålla sig till det gamla points plan ett tag till iaf.

Men jag undrar, de tomma pointsen, vilka är det? är det de alla onyttiga pointsen som man förut bara fick äta 12/vecka? Skönt att de är borta isf, det stillar ens samvete litegrann..

• Bröllopstokiig

Nyss hemkommen från vv.
    Kanske är jag som är trögfattad eller så är är det ingen skillnad på det nya systemet från det gamla.
    Dom sa i alla fall inget som verkade nytt.
    Det i så fall ända nya jag lade märke till var att man fick lite häften i ny design där dom ger en lite extra tips. Inget märkvärdigt alltså, så jag håller mig till det gamla systemet.

Köpte förresten de nya 1 pointskakorna (1 pointbars) med banansmak.....kanongoa!!!

• Bröllopstokiig

Var på VV i morse (vi har invägning kl 07:30, bra va´?) Hade tyrvärr gått upp 1 hg. Inte så mkt men hellre ner förstås. Fick andra del med Points Plus idag, 5 st nya NollPoints Soppor. Nu blir det soppa hela veckan, för nu skall jag ner.

Tvi, tvi *spottar ut godiset ur min mun*

Kram och lycka till allihop

Svar på tråden Viktväktarna fort 2...