• augustibrud 06

augustibrudar

Efter att ha velat fram och tillbaka med datum har vi nu bestämt oss för den 12:e Aug. Jag har i princip bara bokat lokal, var vi ska viga oss och så har jag hittat KLÄNNINGEN. Ni vet när det bara känns så rätt. :)
    Hur har det gått för er andra Augbrudar?

• Svar på tråden augustibrudar
  • DoktorD

Mitt hjärta är hemma:
    Helt säker! Vi ska nämligen vara på vårt hemliga ställe! Är faktiskt ett fik så det kanske inte är så hemligt egentligen... Men det är vårat ställe som vi inte går med andra till.

Bröllopsmässa nu i helgen! Det var värst. Ja, men då kanske vi ses på söndag. Tittar nog in en sväng. Eller kollar kanske runt rätt länge om jag ska vara ärlig.

• wintersaga

Hejsan!

Jag ska gifta mig 19 augusti
    Det jag har fixat är:

Klänningen
    -Tärna
    -Toastmaster och toastmadame
    -Näbb
    -Två vänner som solister
    -Bokat kyrka
    -Färgtema
    -Vet vilka blommor jag vill ha i buketten, dock ej beställt
    -Fotograf
    -Inbjudningarna är under konstruktion, tänkte skcika ut dem i februari så folk ska kunna planera inför semestern.

• svessan

Uller: Vi ska också gifta oss ute. Vet inte vart än men ska åka runt och leta lite. Vi kommer vara 35 st inkl oss så det underlättar ju om man slipper använda mikrofon och ljudanlägning. Hur ska ni göra??

• Mosing

Vi gifter oss också den 12 augusti och hoppas på vädergudarnas välsignelse... Vi vill gifta oss utomhus med utsikt över vattnet. Det finns dock ett kapell på platsen om vi inte har tur med vädret.

• Didido

Hihi, jag måste ju också skryta om var vi ska vara. :)
    Kyrkan ligger på en höjd, man ser kilometrar åt varje håll.
    Festlokalen är gamla växthus, hur coolt som helst! www.linneatradgard.com

• Popis

Ser jättemysigt ut! Vår festlokal är inte alls lika mysig men den blir nog bra efetr att vi varit där å smyckat. :D

• Mitt hjärta är hemma

Popis: Vad fint ställe! Skulle egentligen åka på bröllop där nu till helgen men måste jobba. Förhoppningsvis kommer min fästman hem med massor av bilder och berättelser om bröllopet.

• Popis

Åh vad tråkigt att du missar ett bröllop, vem är det som gifter sig? Kanske nån man vet vem det är? :D

• Mitt hjärta är hemma

Poppis:
    Min fästmans kusin som inte är därifrån men pluggade i trakterna och träffade sin blivande där.

Ja, jättesynd att missa, inte nog med att jag så gärna ville se henne, nu vill man ju bara insupa allt vad bröllop heter på tvären och längden.

Svar på tråden augustibrudar