MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Tack alla för ert stöd. Det värmer!
msbine - titta på sviter är sååå roligt! Enjoy!
Telan: Beklagar sorgen å ger dej en jättestor kram.
Var och tittade på två sviter igår, de var jättefina, riktig slottsmiljö, men vi har två andra hotell som vi ska kolla med innan vi bestämmer oss :)
Det låter jättespännande att titta på sviter. Min blivande har redan bokat våran och det blir en överraskning för mig vart vi hamnar. Jag är såå nyfiken.
Och vi har krypavstånd till vår svit. Det ingår i bokningen av restaurangen (om man är över 40 personer). Vi gick runt i november och fick välja mellan kungasviterna men vi tog en drottning - Christina med jacuzzi, kakelugn i badrummet etc. Om ni orkar/vill titta:
www.gripsholms-vardshus.se/start.cfm
- hotell
- rum och sviter
Annars...27 besökare på vår hemsida på 1 dygn! Jätteskoj!!!
Lapinette: Oj vad flott! Jäätefin! Det är verkligen vad jag kallar svit :)
Kul att det är så många som ha kollat in hemsidan.
Kan inte låta bli och gå in och kolla med jämna mellanrum (nu 30 st)! Och ännu så har inte fransmännen fått den rätta adressen (min blivande skrev ju fel på inbjudningarna).
Lapinette - jag vet, jag har precis samma 'bröllopshemsidekollbehov'...
Men tänk på att varje gång du går in och kollar hur många som varit där så tickar du på som en extra besökare, dvs du kanske snevrider det objektiva resultatet.... hahaha... var det inte du som höll på med marknadsundersökningar? ;)
Men jag vet, man bara vill vill hålla koll!
fine - mina besök läggs inte på hemsidan då jag ser det ifrån en helt annan sida. Så det är nu 32 besökare...och inte enda av dem är jag!