MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Tycker att det är jättefräckt med färgade skor. Häftigt att matcha till brudbuketten! Go for it tjejer!
FiaMia - var tvungen att kolla om det var jag eller du som hade beskrivit de gammelrosa skorna för det låter exakt som de skorna jag köpte i lördags och tvekar över. De är gammelrosa med strasstenar på, det var det sista paret, hade kostat 800 men jag fick dem för 650 kronor!!!! Dock så ska min bukett gå i starka rosa färger och så är ju klänningen vit. Kan inte bestämma mig om jag ska behålla skorna eller ej.
Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med skor, använder normalt inte skor med klack på överhuvudtaget, går bara i kängor och gympadojjor... Som tur är är min m2b bara ett par centimeter längre mig, vilket gör att jag slipper ha höga klackar :)
I loooove high heels. När jag gjorde slut med mitt ex. som var exakt lika lång som mig sprang jag direkt till Nilsons och "festade loss" med ett par skor med riktigt hög klack!
Lapinette & FiaMia: Har ni nån bild på era gammelrosa skor? Låter som nånting jag hade kunnat tänka mig.
Lapinette, du kanske kan tänka dig att sälja dem vidare ifall du inte själv vill ha dem, om priset och storleken är de rätta??
Telan - jag har faktiskt digitalkameran i Stockholm så om jag kommer ihåg ikväll kan jag fota dem. Dock så har jag öppet köp t o m lördag så eventeullt går jag tillbaka med dem. Har storlek 36 om du skulle vara intresserad men annars så finns de på Bianco Footwear...mina alltså. Vart har du köpt dina FiaMia???
Hej alla !
Nu var det ett bra tag sedan jag var här i tråden:)
kattkatt
Min bukett kommer att se ut ungefär så här: www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp
den är nr.591, sid 24 på droppformade buketter. Jag har skickat över bilden till min weddingcoordinator i Las vegas och hon sa att det inte skulle vara några problem att fixa en liknande.
Eftersom vi kommer att ha festen 1 månad efter att vi kommer hem så kommer vi att ha en vanlig trerätters middag:
Toast Skagen, hackade räkor i dillmajonäs, toppad med löjrom
Fläskfilé med ostronskivlingsauté, broccoli, blomkål, ananas och mangochutneyfylld tomat med potatisgratäng
Hallonparfait
Kul att se vad alla andra Maj-brudars planer:)
Toobe: Välkommen tillbaka!
msbine
Tackar !
Man har ju varit så upptagen att man har missat en så där 70st inlägg har i tråden och fick läsa igenom alla - puh :)