MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Förresten, har ni en svensk präst som åker med er ned till Frankrike? Eller hur går det till?
Det blir en svensk präst som flyger ner, lite lyxigt men väldigt roligt. Vet inte alls hur han är, personen som ordnar allt där nere har bokat honom... Men jag tror nog det blir bra. Hur gör ni med språk? Blit er vigsel på svenska och franska?
Vår vigsel blir mestadels på svenska men vår präst har även sagt att han kan ta bitar på engelska. Sen ska min svärmor läsa en dikt på franska och solosångerna blir på engelska. Ska översätta allt i vigselprogrammen så alla ska kunna hänga med.
Lyxigt med en präst som flyger ned för er del!
Ja med tanke på att vi redan kommer att vara gifta rent juridiskt..
Den buketten är verkligen jättefin kattkatt. Ska ha så med grässtråna, men jag ska ha mer än bara rosor i buketten...
Telan! Gjutet med sådana dagisfröknar, de växer inte på trän! Blir säkert kanonmed tvärflöjten!
Ni andra då!? Vad ska ni ha för buketter?
Ska ha en droppformas bukett som består till största delen av vita rosor och förgät-mig-ej :)
Rundbunden bukett med hortensia, limefärgade och vita rosor, lite brudslöja och grönt gräs över...