• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • Telan

kattkatt: Usch, det låter som en trasslig situation. Tänk att folk inte kan unna varandra saker och visa lite omtanke, speciellt vid sånna här tillfällen.

• Mopedvin

Msbine - mamma ringer till honom ibland och försöker prata men då är han väldigt fåordig. Hon har även försökt att prata "allvar" med honom och fråga vad som är fel men han säger att det inte är något bara...

Miemie - ja, hm, än så länge lutar det år bara ben och sandaletter annars måste jag köpa nya skor och nya stay ups..

• snaeckan

Vart skall ni åka på bröllopsresa?

Vi kan inte riktigt bestämma oss, vi vill till så många länder! Svårt att välja bara ett för detta speciella tillfälle. Det beror också på om jag får jobb el. ej. Har varit arbetslös ett tag nu och får jag ett jobb så känns det svårt att be om 2-3 veckors semester direkt.

• FiaMia

kattkatt: Det är jag som hade tänkt att gjuta tvålar. Har inte gjort dom än, men ska försöka få dom klara ganska snart. Har du gjort dina än?

• msbine

snaeckan: Vi åker på två bröllopsresor :) Först en i september till Norge en vecka och sen en i januari till thailand fyra eller fem (beror på hur mycket vi kan vara lediga från jobbet) veckor, i thailand ska vi resa runt lite grann. Ska bli skoj.
    Samtidigt som vi gifter oss ska vi spendera ett par nätter tillsammans på ett slott här i Skåne och mysa bara.

• Mopedvin

FiaMia - nej, tänkte fixa i helgen eventuellt

• Lapinette

snaeckan - vi åker till Sorrento måndagen efter bröllopet. En vecka, bara slappa, förstå att vi är gifta och njuta av gott vin, mat och kultur. Sen hoppas vi på att komma iväg lite längre bort, helst Japan, i oktober.

• Lapinette

msbine - tackar, tackar! Orkar inte leta runt och läsa så mycket på BT som förr. Ska absolut kolla upp de olika tipsen.

• mia_maj2006

snaeckan: Vi åker på bröllopsresa fredagen efter bröllopet. Vi ska kombinera en kryssning i Medelhavet med 1 vecka på Mallorca. Det ska verkligen bli jätteskönt. På tal om att ni vill till flera länder, på vår kryssning kommer vi till tre olika länder (Frankrike, Spanien och Italien) jag har dock varit i alla dessa länder tidigare´.

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...