Vilket är ert bästa rouge?
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
jag förstår mjukglassen.. :)
Köpte Makeup stores kräm- rouge, sitter skitbra =)
Hejsan
Hela jag är väldigt ljus och blek, VÄLDIGT ljus hy, blont hår och blåa ögon. Vilken färg bör då mitt rouge luta åt???
Bra tips på hur man lägger på det så det blir sådär superbra?
Har nästan aldrig använt rouge då jag när jag provat det aldrig tycker att det blir bra med färg eller påläggning
Delicatoboll: Jag är som du i utseendet och när jag var på åhléns city idag och frågade flera olika märken vad jag ska ha sa de att det beror lite på tycke men att de flesta föreslog ändå ett brun-rosa med betoning på rosa, och när jag provade olika tyckte jag detsamma. Jag köpte tillslut Make up stores duokrämrouge i färgen lustre för att det var väldigt drygt och prisvärt samt att det är svårt att inte få det bra, man tar bara liiitegrann på fingret och smörjer ut det på undersidan av kindbenet, voila!
igår menar jag ju att jag var där
jag är blond, har blåa/gråa ögon (som ibland tenderar att se gröna ut) och är mycket ljus i hyn, endel påstår att aprikosfärger passar mig bra.. orange/aprikos osv passar mig bra iaf, har dock ett rödaktigt från makeupstore som också funkar bra
Nu finns inte makeupstore här som jag bor (karlstad). Men får man fråga vad det kostade som du köpte där??, blir lite turer till stockholm och gbg så jag får passa på nästa gång jag är i en större stad
Det kostar 155:- =)
jag har ganska torr hy, tror du det passar på mig då??
Kan ju fråga i butiken, bättre att de hjälper mig kanske
Jag har EXTREMT torr hy.. och krämrouge torkar inte alls ut som puderrouge. Peelar jag två gånger i veckan så slipper jag flagor i ansiktet (vad härligt det lät.. hrrm) för rouget att fastna i. Dessutom är jag mest torr på mitten av ansiktet.
har du ngt tips på bra kräm förr torr hy då förrästen??