Vilket är ert bästa rouge?
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Förlåt diesel, jag skojade bara.
det är luuugnt :D
men helt seriöst, är det bara märket eller stannar rouget kvar längre och håller bättre om det är t.ex. NARS?
diesel: jag tycker nars håller i länge. Har nars i färgen orgasm och älskar den jätte mycket:D
Ja, det håller bättre, ser bättre ut alltså nyanserna, mer finkorning än loreal, det är oxå mer "buildable" dvs du kan lägga på lite åt gången för ett perfekt resultat, billigare grejer är mer svårjobbade, enligt mig. Ja, det var väl några ynpunkter från mig...
okej tack för era synpunkter! :)
mjukglassen: ? :)
ja ska kolla upp Isadoras omtalade brun utan sol puder...den har fått 100% reviews på makeupalley och av många andra...
hej!! sorry jag jobbar endel :(
Jag tycker budgetalternativ fungerar ganska bra men de har lite kortare livslängd, de blir snabbare "slitna" eller vad man ska säga, dvs de torkar ut, bildar skorpor osv. Det har väl med ingredienserna att göra antar jag så lite är det nog så att man får vad man betalar för.
Sen får man väl prioritera vad man vill lägga mest pengar på; det kanske inte är mer än 1 gång per månad man använder en produkt; då kan man lika gärna använda en lite billigare. Personligen kör jag med den taktiken; kvalitet/lite dyrare saker som jag använder ofta och någon billigare lite "roligare" detalj till fest. Många verkar ha sina dyrare/lyxigare grejer enbart till fest vilket för mig känns lite avigt.
PÅ NARS hemsida kan man ju se alla nyanserna på rouge i bild och dessutom beskrivet, sånt tycker jag är väldigt bra. Färgen "orgasm" skulle definitivt inte passa mig iom att den är varm i undertonen och har skimmer. Alla är vi olika liksom. Däremot hade de en del andra fina färger :)
Är det någon som använder Diors rouge? Inte Diorshow utan det "vanliga"? Såg i nya vårkollektionen att de hade en nyans som såg väldigt fin ut.
Någon av er som använder det rouge jag menar?
Vad har Nars för hemsida??
Jag är superljus i hyn är naturligt riktigt ultrablond med klarblå ögon, vad ska jag ha för färg på rouget??? Som det är nu har jag typ aprikosaktigt på sommaren och bubbelgumsrosa vintern.. Men jag tycker att mina rouge täpper till och ger irriterade porer ibland. Har ni ngt tips tjejer??
Här är jag för övrigt: groups.msn.com/bluetopaz/dethrrvi.msnw&PhotoID=342