Vilket är ert bästa rouge?
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
sorry, nars
samma som mjukglassen. tog mig flera ar att hitta "ratt" rouge. nu byter jag aldrig
Jag tycker att puderrouget Pink Swoon från M.A.C och Desire från Nars är jättebra.
mjukglassen!
Kul namn på rouget, hihihi!
Var hittar man Nars produkter?
Stockholm/Malmö/Göteborg?
(Jag bor i Kristianstad...)
nars - orgasm
Mitt favorite rouge är i Clinigue. Den heter Rich Texture Blush och färgen är Rich Plum
Bodyshop!!!!!!hyfsat billiga och utmärktafärger för oss kalla blondiner.
Inget slår creme rouget Clarins, helt otroligt och jag är själv lite gul i huden
Jag köper alltid mitt rouge på FACE, anledningen är att pigmentet i deras färger är så bra att det faktiskt sitter kvar hela dagen, och jag behöver inte springa runt med puderborsten överallt. Dessutom har dom bra service, och dom kan garanterat hjälpa dig att få rätt nyans!
Finns det någon här som kan rekommendera en bra persiko färgad rouge som passar mörkhåriga (gärna cremerouge)?
Åååh, kom ju på en till sak som ngn säkert är duktig på här Var applicerar ni rouget, på kindbenen, mitt på kinden etc? Vet att det beror ju självklart på ansiktsformen, själv har jag ganska smalt/litet ansikte och får aldrig till det med rouget. Ser alltid så clownig ut, antingen för mycket eller för lite.. Nån som kan tipsa om var man ska ha det om man har min ansiktsform?
Vore jättetacksam om nån kunde hjälpa!