Vilket är ert bästa rouge?
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
diesel: jovisst är det så :)
ja har knappast råd att köpa så dyra saker MEN med tanke på att det är ett "it" märke så tycker ja bara d e billigt...hehe
Hoppas du gillar den! och att det passar dig väl!
jag kan posta den........
tror du inte att det är möjligt att den kan gå sönder då? :(
jag vet inte hur känslig den är... men..
hur länge sedan var det du köpte den?
är det ingen som provat maybellines nya dream mousse blush?? Finns i färgerna "dolly pink" & "plum"...
ska tydligen ge ett jättesnyggt resultat, men har inte haft tillfälle att testa själv ännu...
Har varit på väg att testa men inte hunnit förbi affären. Om någon annan har så berätta gärna vad ni tyckte!
mjukglassen
posten erbjuder ju rek...kör på det när du skickar iväg pkt! Eller så frågor du bara posten vilka alt d har för att få ett paket skickat försiktigt...brukar inte alls va så dyrt..
köpte den för ett halvår sen....vent.......känns som brevet kostar lika mkt som frakten;) ?
sorry, som rouget menar jag
kan vi inte mötas någonstans då?
jag bor inte i innestan men jag ska till stan på onsdag vid lunch.. har du möjlighet att träffas så du kan få pengarna o jag mitt rouge?
kanske inte på plattan men nånstans!