• Carambole

Vilket är ert bästa rouge?

Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!

• Svar på tråden Vilket är ert bästa rouge?
  • Min-Ah

Hejsan!

Jag gillar i.d. bareMinerals face color 26048, glee.
    Mjukt rosa ton utan så mycket glitter för en naturlig look.
    Kan användas på t.ex. ögonen med.

• Jazzie

Jag har Lancômes Blush Subtile (tror det heter så) och är supernöjd! Perfekt om man har fet hy då det är oil-free.

• Hm..

Min-Ah:
    Hur mycket kostar glee att köpa ute vanliga affärer?
    ndrar även om du tycker att det håller bra under dagen och om du då använder det tillsammans med resten av ids produkter?
    Funderar på att köpa den då färgen är så fin :) men jag undrar om den håller lika länge utan foundation under?

• Emma81

Du skulle prova "Körsbär" från FACE, som är en av mina favoriter som jag alltid återvänder till.

• Emma81

Glömde skriva att "Körsbär" är rosa utan att vara för "skärt" och utan glitter.

• lolabe

Tack för alla tips! Körsbär kan vara något! Nu har jag dock beställt ett helt id kit, inklusive glee, så får prova det också

• M.G

Jag tycker Nature´s Own har det klart bästa sminket. Det håller mycket bra kvalite´ till bra priser.

• tessan1/7-06

Jag som är lite mer gul i huden använder gärna solpuder som rouge, för att få den lite solkyssta looken. Men jag vet att LÓreals rouge är toppen. Det sitter bra och kostar lite. Lancome, DIOR, och Kanebo har bra cremerouge

• Min-Ah

Hm!

Oj, det var så längesedan jag köpte i.d:s rouge, glee... Minns tyvärr ej vad det kostade...

Jag köpte det hos en hudvårdssalong där de säljer i.d. produkter.

Jag tycker att det håller bra. Brukar ha foundation under men inte i.d. då.
    Detta rouge är den enda i.d. produkt jag har.
    Skulle ju tro att det sitter något lite bättre med foundation under, men jag vet ju inte... har inte provat utan foundation.

Gillar ju också färgen!
    Det var därför det blev just detta rouge. Passade bra till min hy och färgskalan jag hade på blommorna i buketten!

• mjukglassen

nar orgasm....lätt!

Svar på tråden Vilket är ert bästa rouge?