Vilket är ert bästa rouge?
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Jag ska testa Clarins rouge imorgon på flygplatsen när jag åker hem till Stockholm från Köpenhamn.. inte för att jag behöver ett nytt men nu har du marknadsfört det så bra Tival..
håller med, NARS håller god kvalite! d va inte meningen att få märket att framstå dåligt! :) NARS har massa pigment i sig och är väldigt dryg..
osäker om de e schysst mot finnig hud eller hud som är känslig mot vissa ämnen...men men har man turen så kör på NARS eller annat kul märke!
CLarins e min nya favorit iaf
Carambole: Sorry för sent svar.
Sincerly är ett puderrouge och kostar
ungefär 195 :- om jag minns rätt.
Alla MAC's puderrouge kostar det, den
är verkligen jättefin så gå och ta en
titt!
Om man vill handla MAC, och inte bor i STHLM,GTB eller MÖ och den färgen man vill ha inte är listad på ebay, vad gör man då? Finns det någon annan site som har MAC sortiment? Strawberrynet brukade ha, men nu har de typ ingenting.
Andra förslag? Tacksam för svar!
mitt favvis rouge är make up stores wonder blush Pharao. Man anar det bara, man kan kontrollera hur mycket man lägger på ,dvs man slipper att få en stor blaffa på kindbenet...jag rekommenderar det verkligen.
Ingen som har något MAC "försäljningsställes-tips"?
Glömde besvara frågan: Jag är upp över öronen förälskad i NARS laguna och orgasm. Tillsammans eller var för sig, de ÄR ljuvliga. Jag får väl tacka min lyckliga stjärna över att jag pasar så bra i dom.
Mia.Maria-
Mac säljs bara i Sthlm/Gbg i Sverige. Det blir att testa ebay eller så, man kan faktiskt fynda ordentligt. Kolla upp vilken produkt du vill ha (bra info på Macs hemsida maccosmetics.com) och buda på!
wiicked:
Har införskaffat Clarins multi -blush nu, i färgen "apricot" (den passa mig bättre, fast den du rekommendera var också jättefin). Är i alla fall helt såld, det här var precis det jag letat efter!
Så tusen tack för tipset!
Mia.Maria
Jag är också helt besatt av just dessa två :D
NARS "D e e p T h r o at" ar kalassnygg, med lite skimmer i. (skriver lite konstigt for det fastnade i filtret forrra gangen)